Cześć wszystkim. Mam pytanie, który lepszy bank? Spółdzielczy czy pko? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PRAWO , ODSZKODOWANIA , FINANSE , UBEZPIECZENIA » Cześć wszystkim. Mam pytanie, który lepszy bank? Spółdzielczy czy pko?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 3 ]

Temat: Cześć wszystkim. Mam pytanie, który lepszy bank? Spółdzielczy czy pko?

Sama nie wiem który nalicza więcej opłat, jestem w tym zielona.. Obecnie mam w spółdzielczym, zastanawiam się na PKO
Tylko nie wiem czy ta zmiana będzie korzystna :

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Cześć wszystkim. Mam pytanie, który lepszy bank? Spółdzielczy czy pko?

tabele opłat mogą być różne w zależności o jaki produkt pytasz - konto osobiste, karta kredytowa, kredyt odnawialny, pożyczka ratalna? również bank spółdzielczy może oznaczać np. grupę BPS albo odrębny mniejszy bank w jakimś mieście, potrzebne byłoby więcej szczegółów żeby można odpowiedzieć na pytanie.

"Poznacie ich po ich owocach":D https://www.netkobiety.pl/viewtopic.php … 9&p=80 wszystko o randkach i związkach, a także wszystkie pytania do mnie, zapraszam:D

3

Odp: Cześć wszystkim. Mam pytanie, który lepszy bank? Spółdzielczy czy pko?
Linka01 napisał/a:

Sama nie wiem który nalicza więcej opłat, jestem w tym zielona.. Obecnie mam w spółdzielczym, zastanawiam się na PKO
Tylko nie wiem czy ta zmiana będzie korzystna :

Unia Europejska nakazała polskim bankom, aby umożliwiły otwarcie PRP czyli bezpłatnego, podstawowego rachunku płatniczego.

Jeżeli interesuję Cię całkowite bezpłatne konto po prostu przejdź się do któregoś banku i popytaj czy już mają w swojej ofercie PRP.

Więcej, szczegółowych informacji znajdziesz w Internecie.