Antykoncepcja a bol w lydce - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » ZDROWIE KOBIETY » Antykoncepcja a bol w lydce

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

Temat: Antykoncepcja a bol w lydce

Witam .
Mam problem zdrowotny . Jakies 2 misiacw temu wykryto u mnie ,,torbiela" (podejrzenie raka jajnika) towarzyszyły mi przy tym ogromne bole w podbrzuszu i krwawienie . Lekarz zlecil tabletki anty ktore działają bezposrednio na takie torbiele jesli nie zniknie przez ileś tam czasu to okaze sie ze to rak.. Jednak od pierwszwgo dnia jak przyjmuje tabletki mam dolegliwości. Dalej odczuwam mocny bol w podbrzuszu nie zaleznie od paey dnia i pozycji . Ale najbardziej odczuwam bol lewej łydki . Czuje jakby mi ktos zwiazal tam sznurkiem i kopal pradem . Bol jest przez cala lydke az do damych palcow. Moje pytania brzmia.
Czy bol brzucha nie powinien sie zmniejszac ? I czy bol nogi powinien przejsc ?
Nie chcialabym zmieniac tabletek bo wiem ze one sa niezbetne zeby wiedziec czy to napewno zwykla torbiel

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Antykoncepcja a bol w lydce

Idź czym prędzej do lekarza, to są poważne sprawy i trzeba o tym jak najszybciej informować lekarza, tu chodzi o twoje życie.

Lepiej iść nawet z błahostką, sporo ryzykujesz bo stracić możesz wszystko.

3

Odp: Antykoncepcja a bol w lydce

Czy robiłaś badania pod kątem krzepliwości krwi zanim zaczęłaś brać tabletki?
Ja na Twoim miejscu natychmiastowo bym je odstawiła i poszła w trybie pilnym do lekarza.

Przed napisaniem odpowiedzi skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.

4

Odp: Antykoncepcja a bol w lydce

Zmień ginekologa to raz. Kto to widział, żeby w przypadku podejrzenia nowotworu złośliwego przepisywać tabletki anty i czekać czy coś się wydarzy? Jeżeli chodzi o zakrzepicę, to badania krwi nic nie pomogą, więc szkoda wydawać na nie pieniądze. Lepiej zapłacić więcej i pójść prywatnie zrobić dopplera, to powie Ci jaki faktycznie jest stan Twoich żył i tętnic.
Miałam podobnie po tabletkach, przyczyna okazała się w ogóle nie być związana z zatorem, więc tak jak mówię, jak najszybciej do chirurga naczyniowego i innego gina. Torbiel wcale nie musi się wchłonąć po tabletkach, może natomiast pęknąć i lepiej nie będzie

5

Odp: Antykoncepcja a bol w lydce

Badanie z wyboru w takiej sytuacji to USG Doppler żył głębokich podudzia i w razie wątpliwości D-Dimery (badanie krwi). Ból łydki wcale nie musi mieć związku z zakrzepicą żył głębokich, ale konieczne jest jej wykluczenie.

6

Odp: Antykoncepcja a bol w lydce

jak najszybciej do lekarza, najlepiej do chirurga żylnego ! antykoncepcja może powodować zatory i jest to bardzo niebezpieczne

Posty [ 6 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » ZDROWIE KOBIETY » Antykoncepcja a bol w lydce

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2018