Jak dobrze wypaść? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 7 ]

Temat: Jak dobrze wypaść?

Obecnie szukam pracy ale nie mogę nic znaleźć co by mi odpowiadało. Straciłam już mnóstwo pieniędzy na dojazdy do miasta. Jestem zapraszana na rozmowy ale na tym się kończy. Wiem nawet dlaczego. Jestem skryta, małomówna i często ze stresu nie potrafię wypowiedzieć poprawnie jakiegoś słowa. Chciałabym obecnie znaleźć pracę w jakimś sklepie z odzieżą czy kosmetykami więc odpadam w przedbiegach.
Z wykształcenia jestem nauczycielką pracowałam jakieś  trzy lata w swoim zawodzie, ale pracę znajdowałam zawsze w środku semestru na zastępstwo więc wtedy dyrekcja nie mając innych chętnych mnie przyjmowała. Lubię pracę w szkole mam dobry kontakt z dziećmi i jak już się oswoję z nowym miejscem i ludźmi to jest już dobrze. Dyrekcja zawsze była zadowolona z mojej pracy chociaż widziałam, że na początku podchodzili do mnie nie ufnie obawiając się, że sobie nie poradzę. Niestety nie potrafię sprawić dobrego pierwszego wrażenia. Od września chciałabym pracować w jakiejś szkole ale obawiam się, że nie znajdę pracy przez to, że jestem odbierana jako kompletnie nie nadająca się do pracy z ludźmi.
Co powinnam robić, mówić aby sprawić wrażenie pewnej siebie?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Jak dobrze wypaść?

Hm, może zacznij od zastanowienia się dlaczego tej pewności siebie Ci brakuje. Masz jakieś kompleksy?
Ogólnie lubisz/kochasz siebie?

Mocne poczucie własnej wartości sprawia, że nie trzeba się zastanawiać jak dobrze wypaść bo dzieje się to naturalnie:) (nie mylić z przerośniętym ego oczywiście)