Ciąża po 40 - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » CIĄŻA I PORÓD » Ciąża po 40

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 11 ]

Temat: Ciąża po 40

Cześć witam serdecznie wszystkich jestem nowicjuszką na forum, mam do was pytanie o ciąże po 40 otóż ja jeszcze nie rodzilam a wiek jak wiadomo trochę późno , nie jestem tak do końca pewna czy w ogóle się decydować na zajście w ciążę w obawie o zdrowie maluszka jak i swoje, a następnym problemem jest to że mój chłopak chce przynajmniej trójkę dzieciaków, nie wiem jak wybrnąć z tego bo trójka jak na mój wiek to zdecydowanie za dużo a on nalega

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Ciąża po 40

jak nalega,to niech rodzi smile w czym problem? wink

Pralinka2 napisał/a:

Cześć witam serdecznie wszystkich jestem nowicjuszką na forum, mam do was pytanie o ciąże po 40 otóż ja jeszcze nie rodzilam a wiek jak wiadomo trochę późno , nie jestem tak do końca pewna czy w ogóle się decydować na zajście w ciążę w obawie o zdrowie maluszka jak i swoje, a następnym problemem jest to że mój chłopak chce przynajmniej trójkę dzieciaków, nie wiem jak wybrnąć z tego bo trójka jak na mój wiek to zdecydowanie za dużo a on nalega

A ile lat ma ten "chłopak"?

4

Dokładnie ma 42 lat mówi że rodzina to podstawa i jedno dziecko mu nie wystarczy, jego marzeniem jest przynajmniej trójka a jak dobrze pójdzie to więcej

5

ja na Twoim omówiłabym sprawę z lekarzem, niech Cię przebada i stwierdzi jakie jest ryzyko u Ciebie bo jesli jesteś w pełni zdrowa to myślę że ciąża nie byłaby aż takim wielkim zagrożeniem ani dla Ciebie ani dla dziecka, a ryzyko powikłań zawsze jest czy to w wieku 20 lat czy 40 smile w każdym razie życzę powodzenia smile

6