czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » NIEŚMIAŁOŚĆ, NISKA SAMOOCENA, KOMPLEKSY » czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

Strony 1 2 3 Następna

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 1 do 55 z 113 ]

Temat: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

Mam 130 kg wagi.nie umiem siebie zaakceptowac.Boje sie ze moj maz mnie opusci z powodu tych kilogramow bo gdy mnie poznal wazylam70 kg.Ciaza,leki i deoresja zrobily swoje.Co o tym myslicie?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

A może najpierw z mężem o tym porozmawiaj? Jego zdanie jest w tym temacie ważniejsze niż nasze. Nie napisałaś ile masz lat, ile czasu jesteście małżeństwem, jak układają Ci się relacje z mężem, czy masz jakieś podstawy sądzić, że może Cię opuścić...

Wg mnie sama waga nie powinna stać się przyczyną rozpadu dobrego małżeństwa. Jest jednak element, któy mnie bardzo niepokoi - Twoja depresja...

3

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

Myślę, że taka nadwaga jest sporym problemem... Nie chodzi już o kwestie estetyczne, ale o Twoje własne zdrowie. Uważam, że powinnaś jak najszybciej zgłosić się do lekarza.

Nie mniej ważny jest aspekt Twojej depresji - niewykluczone, że nadwaga napędza depresję (czujesz się źle ze swoim wyglądem), a depresja napędza nadwagę (jesz, żeby uciszyć smutek). Dlatego nie obejdzie się bez terapii.

... Mam serce w ogniu i niewiele mam w tym życiu czasu, by żałować czegoś...

REGULAMIN Forum Netkobiety.pl - przeczytaj smile

4

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

ja szczerze nie moglbym byc z kimas z taka nadwaga... (chyba) moze jesli bym ja poznal bardzo dobrze to i cos by z tego bylo... to zalezy tylko od osoby...

5

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

Kozaczyna w wątku ze pociaga cie zdrada piszesz jako kobieta a tu jako facet może zdecyduj sie kim jestes ok? W zwiazku liczy sie serce rozum dusza a ciało to nie jest sprawa pierwszorżedna.

6

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

do yvette
masz racje.tworzy sie bledne kolo.nadwaga dziala na dapresje i vice versa.czyli trzeba schudnac.ja juz chodze do psychologa i pracujemy ale idzie mi opornie.nie wiem co zrobic by szlo lepiej.

7

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

rozmawialam z mezem o nadwadze a raczej probowalam bo nie chcial ze mna rozmawiac.pewnie ten temat go denerwuje czyli zle mu z z tym moim problemem.

8

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

yvette bardzo dobrze Ci radzi...
do tego lepiej się sama z sobą poczujesz.. to trudne zaakceptować siebie ale zaczniesz to robić jak wogóle zaczniesz działać i choć nie widać będzie zmian w wadze zmiany jakie w tobie się dokonają będą o wiele ważniejsze...

"Nie muszę być doskonałą, żeby być wyjątkową" Ty także smile

9

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

fantastyczna, nie ma teraz co myśleć o mężu - od świadomości, że taka waga mu się nie podoba na pewno jej nie zrzucisz. Byłaś u lekarza ze swoim problemem? To nie jest kilka kg, które można stracić bez pomocy medycznej, jestem pewna, że Cię nie odprawi z kwitkiem, są specjalne poradnie.

Tu trzeba działać, a nie myśleć "Jak jest źle". Mąż z pewnością odzyska nadzieję na powrót dawnej Ciebie, kiedy zobaczy, że zamiast się zamartwiać zdobyłaś się także na działanie - a dawna Ty to wcale nie kwestia Ciebie o wadze 70 kg, ale kobiety, której chciało się żyć, gdy patrzyła w lustro i o to tu tak naprawdę walczysz!

... Mam serce w ogniu i niewiele mam w tym życiu czasu, by żałować czegoś...

REGULAMIN Forum Netkobiety.pl - przeczytaj smile

10

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

angie,rzeczywiscie trzeba dzialac bo niedlugo zaczne wazyc 150 kg:)
Poza tym chcialabym poczuc jakas zmiane w sobie a nie siedziec w tym.

yvette bylam u internisty ale mowi zebiore za silne leki.dietetyk jest drogi wiec odchudzam sie sama z pomoca swojej psycholog.

11

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?
fantastyczna napisał/a:

yvette bylam u internisty ale mowi zebiore za silne leki.dietetyk jest drogi wiec odchudzam sie sama z pomoca swojej psycholog.

Zdecydowanie psycholog nie ma kwalifikacji do walki z nadwagą - może jedynie bardzo pomóc, gdy przyczyn nadwagi szuka się w psychice, ale brakuje mu fachowej wiedzy medycznej do uniknięcia konsekwencji zdrowotnych.
Dlatego nie dziwię się, że mimo dobrych chęci i wsparcia psychologa Twoja waga wręcz idzie w górę.
Zmień lekarza, żadna to pomoc, jeśli każe Ci zmienić leki, a nie wskazuje odpowiednich i zostawia Cię de facto samą sobie. Poproś lekarza rodzinnego o wskazanie odpowiedniej poradni lub specjalisty, nie poddawaj się i nie daj zbyć!

... Mam serce w ogniu i niewiele mam w tym życiu czasu, by żałować czegoś...

REGULAMIN Forum Netkobiety.pl - przeczytaj smile

12

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

Nie przejmuj sie,jesli podobalas sie przedtem,to w czym problem jestes taka sama,a ci powiem jak ja schudlam to wygladalam, okropnie!!!odrzuc te kompleksy i ciesz sie zyciem,nadrob to zartem i poczuciem humoru,a jak ci tak strasznie przeszkadza,to sprobuj,sie odchudzac....zycze wiekszej wiary w siebie.....grazynka     KOCHANEGO CIALA NIGDY NIE ZADUZO

Naucz sie zachowywac obojetnosc wobec fałszywych sadow o Tobie...
Bez takiej obojetnosci człowiek nie moze byc wolny;)

13

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?
grazyna59 napisał/a:

Nie przejmuj sie,jesli podobalas sie przedtem,to w czym problem jestes taka sama,a ci powiem jak ja schudlam to wygladalam, okropnie!!!odrzuc te kompleksy i ciesz sie zyciem,nadrob to zartem i poczuciem humoru,a jak ci tak strasznie przeszkadza,to sprobuj,sie odchudzac....zycze wiekszej wiary w siebie.....grazynka     KOCHANEGO CIALA NIGDY NIE ZADUZO

Grażynko, z całym szacunkiem, ale pleciesz głupoty. Nie twierdzę, że ma z siebie robić modelkę lub wracać do poprzedniej wagi, ale 130 kg to chorobliwa otyłość! Nie da się dobrze czuć z taką wagą a wszelkie próby samoakceptacji padną przy pierwszej wizycie w sklepie w celu zakupu nowego ubrania!

Fantastyczna - musisz schudnąć dla siebie - dla swojego zdrowia i samopoczucia. O nadrabianiu poczuciem humoru możemy mówić przy wadze poniżej 100 kg. Co nie znaczy, że teraz masz rozpaczać i zamykać się w sobie. Wprost przeciwnie - wyjdź do ludzi, korzystaj z każdej formy pomocy i pokazuj całemu światu, że walczysz.

14

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

Ja pocieszam,ty doradzasz,decyzja nalezy do niej samej,jesli konsekwetnie do tego podejdzie to sama zacznie dzialac,przeciez nie mozesz sie zamknac w domu i oczekiwac cudu,takze pograzanie siebie nic nie da,bo to wzmaga apetyt,jak swiat swiatem kobiety maja problem z waga ja tez,pomoz sobie .....

Naucz sie zachowywac obojetnosc wobec fałszywych sadow o Tobie...
Bez takiej obojetnosci człowiek nie moze byc wolny;)

15

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

w takim programie mówiono, że facet nie patrzy na ciało, tylko na twarz, a na ciało dopiero po sexie, ale na ile w tym prawdy to nie wiem tongue
w każdym bądź razie 3ba kochać siebie (nie chodzi mi tu o egocentryzm), jakoś się zaakceptować, dążyc przede wszystkim do tego by podobać się samej sobie, bo wtedy to się odbija na innych smile inni to czują wtedy, mówię wam big_smile

Doznawać uczuć, kochać, cierpieć, poświęcać się będzie zawsze istotą życia kobiet. 

16

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

Przede wszystkim to niezaprzeczalnym faktem jest, ze trzeba popracowac nad waga. Sa miejsca, w ktorych przyjmuja specjalisci, co prowadza terapie otylosci. mysle, ze warto rozejrzec sie za tym. Chodzi tu przede wszystkim o to jaki jest Twoj sposob myslenia. Czy jesz, bo zajadasz emocje, czy dlatego, ze stwierdzasz "trudno, juz nic nie ma sensu, pojem sobie", czy jestes glodna i nie mozesz sie powstrzymac. A wiec myslenie ma tu zasafnicze znaczenie. Bo jesli denerwujesz sie, ze nie podobasz sie mezowi, ze nie jestes juz dla niego atrakcyjna i to powoduje Twoj depresyjny nastroj, a nastepnie zajadasz te negatywne uczucia, to kolo jest zamkniete. Poza tym, taki terapeuta wraz z dietetykiem ustala Twoj bardzo konkretny jadospis i pracuje z Toba nad tym, zebys w tym wytrwala. Mysle, ze to po pierwsze pokaze Ci, ze masz nad soba kontrole, poczujesz sie pewniejsza, w konsekwencji atrakcyjniejsza i znikna obawy.
A maz w tym na pewno bedzie Cie wspieral, bo bedzie widzial, ze sie starasz, ze pracujesz, ze chcesz.

"Odkryj kim jesteś i pozostań sobą"


Gabinet psychologiczny

17

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

Witam. Mam problem raczej natury psychologicznej. Z jednej strony czuję się fatalnie w swoim ciele, jestem gruba, nie mogę na siebie patrzeć, uważam, że właśnie przez swój fatalny wygląd mam problemy ze swoim chłopakiem. Z drugiej jednak strony za nic w świecie nie potrafię się zmotywować do żadnej diety, ćwiczeń czy ograniczeń. Po prostu tak jakby nie czuję takiej potrzeby, gdy o tym myślę. Zwyczajnie uważam, że nie, bo nie i już. Łapię się na tym, że tłumaczę sobie że są grubsze, brzydsze dziewczyny a są szczęśliwe, akceptowane, ba i nawet kochane... więc ja też mogę być jaka jestem... mimo, że nie lubię siebie nie potrafię zmusić się do zmiany... Proszę o pomoc

18

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

Rozdiablona, żeby wprowadzić jakieś zmiany trzeba tego naprawdę chcieć. Z tego co piszesz nie za bardzo obchodzi cię jak wyglądasz i że jesteś zaniedbana - tobie to odpowiada (gdyby tak nie było chociaż podjęłabyś próbę walki ze złymi nawykami). Jeśli taki stan ci się podoba, to po co ci zmiany? Oczywiście, nie można oczekiwać, że innym będziesz się podobać, ale coś za coś. Możesz przecież wyglądać jak chcesz, nie możesz tylko pragnąć aby każdemu się to podobało.

Najbardziej idiotyczne w tym wszystkim wydaje mi się porównywanie z innymi. Dlaczego nie popatrzysz na te chudsze osoby? Gdybym porównywała się z innymi tak jak ty nie poszłabym na studia (i tak są przecież głupsi ode mnie, więc po co), nie uczyła się kolejnych języków (no przecież są ludzie, którzy nie umieją żadnego, więc po co mi tyle?), chodziła w starych i zniszczonych ubraniach (są przecież ludzie, którzy wyglądają gorzej).

Dziewczyno ogarnij się i jeśli coś ci nie odpowiada, to zmień to. Jeśli wszystko jest twoim zdaniem ok i nie chce ci się zmian to po co tutaj piszesz?

Czyż nie ma hipokryzji w tym, że upominamy dzieci gdy krzywdzą kotki czy pieski, podczas gdy sami zasiadamy do stołu, na który zabito dziesiątki stworzeń?

19

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

wiem, ze to chamskie ale mój chłopak gada, ze jak idzie przystojniak z grubszą dziewczyną to muszą byc rodzeństwem;P

wiem, że to głupie w sumie sama jestem szczupła i on też... ale zanim go poznałam przeszłam rok diety... mozna jesli sie tylko tego chce:):) tyle ze miałąm tylko niewielką nadwagę, ale jednak... byłam wtedy sama i robiłam to dla siebie... a potem poznałam jego;D

najpierw zadbajcie o siebie, bo prawidłowa waga to lepsze samopoczucie, checi do życia, sprawnosć fizyczna, poczucie atrakcyjności:):) itp. teraz zobaczcie jakie jesteście zniechęcone do tego wszystkiego...

20

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

powiem ci tak czemu on zostal twoim mezem? poniewaz ciebie kocha!!przysiega tez mowi sama za siebie. najleprze rozwiazanie tego problemu bylo by to zebys usiadla z nim i powiedziala- ,,kochanie pomoz mi schudnac" zobaczy razem jak bedziecie z twoja nadwaga walczyc niedosyc ze umocnicie swoje uczucie to na dodatek bedziecie spedzali ze soba wiecej czasu. MOWIE SPROBUJ

21 Ostatnio edytowany przez dobrycoach (2010-09-15 13:46:34)

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

Z badań przeprowadzonych gdzie respodentami byli polscy mężczyzni wynika że nie otyłość przeszkadza mężczyznom tylko stale krytykowanie swojego ciała - czyli brak samoakceptacji. Warto pracować nad polubieniem siebie takim jakim się jest. Jesli chcesz możesz do mnie napisać
pozdrawiam cieplo

22

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

Próbujesz nam wmówić, że jeśli sama uwierzę, że nie mam 30 kilo nadwagi, to mój partner tego nie zauważy? Guzik prawda. Jasne, samoakceptacja jest bardzo ważna. Naprawdę pomaga w codziennym życiu. Ale trzeba pamiętać, że jeśli ktoś ma tę nadwagę sporą, to nie zaleca się mu akceptacji siebie i dodatkowych kilogramów "bo taka jestem i jestem piękna", tylko - ze względów głównie zdrowotnych - zaleca się te kilogramy zrzucić. Więc wszystko ma swoje granice smile

23

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

tamira, przeczytaj uważnie -dobrycoach nie pisze o "wmawianiu sobie".
Faktycznie jest tak, ze partner (czy to kobieta czy mężczyzna) potrafi akceptować ukochaną osobę taką jaka jest-nawet jeśli ta nie wyglada jak z żurnala. Z czasem drobne niedoskonałości stają się "właściwościami" człowieka którego kochamy...ale na dłuższą metę nie zdzierży biadolenia"jaka jestem gruba, głupia, koślawa".

http://www.youtube.com/watch?v=LXzchCVb7Ag

"Ten, który walczy z potworami powinien zadbać, by sam nie stał się potworem.
Gdy długo spoglądamy w otchłań, otchłań spogląda również w nas.

24

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

A nie lepiej pójść od dietetyka? Po co akceptować swoją otyłość jeśli można się jej pozbyć?

Fuck the press, Michael is the best!

25

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?
Tosia napisał/a:

tamira, przeczytaj uważnie -dobrycoach nie pisze o "wmawianiu sobie".
Faktycznie jest tak, ze partner (czy to kobieta czy mężczyzna) potrafi akceptować ukochaną osobę taką jaka jest-nawet jeśli ta nie wyglada jak z żurnala. Z czasem drobne niedoskonałości stają się "właściwościami" człowieka którego kochamy...ale na dłuższą metę nie zdzierży biadolenia"jaka jestem gruba, głupia, koślawa".

Przeczytałam uważnie co napisał. Ale nadal się z tym nie zgadzam. Jasne - biadolenie odpada. Ale po pierwsze trzeba zadbać o siebie i schudnąć.

26

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

dobrycoach - ja mam 172 wzrostu i ważę ok60 kg (waha się miedzy 58 a 60) i akceptuje sama siebie, nie uważam że jestem gruba, myślę że jestem szczupła i nie przeszkadza mi to, tylko że akurat mam taką figurę, juz od maleńkości że jedyne co wygląda na grube to m oje "boczki". wszystko jest szczupłe, wymiarowe a te wiecznie mi wystają, nawet jak schudnę np do 55, bo też tyle jakiś czas temu ważyłam. teraz biorę tabletki antykoncepcyjne, mam tez niedoczynność tarczycy i troszkę opuchłam, ale nadal nie uważam że jestem gruba, natomiast mój chłopak cały czas mi marudzi żebym schudła, z jego czepiania się wynika że uważa że jestem dla niego za gruba, sam powiedział że mu to przeszkadza i że nie chce żebym wyglądała tak jak moja mama (ktora waży coś ok.100kg). No w tym związku widać że tylko jemu ewidentnie to nie pasuje, ja natomiast nie narzekam, że jestem gruba brzydka itd, wręcz przeciwnie mówie mu że nie uważam się za grubą i jak mu się nie podoba to może sobie znalezc inna chudsza bo ja dobrze się czuje w swoim ciele. więc w moim przypadku to nie chodzi o samoakceptacje bo ja ją mam a on nadal robi priorytet z mojej wagi... co jest główną przyczyna kłótni w naszym związku... co o tym myślicie??

Jeśli jakakolwiek kobieta jest w stanie odbić mojego faceta... To ja takiego faceta nie chcę.

27

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

karlayn3, bardzo mi się podoba Twoje zdrowe podejście do własnego ciała. 60 kg wagi przy 172 cm wzrostu to żadna tragedia i nie wiem, czy kwalifikowałoby się w ogóle do "nadwagi", że już o "otyłości" nie wspomnę. Osoby z niedoczynnością tarczycy niekiedy mają naprawdę duże problemy z utrzymaniem wagi zbliżonej do normy, więc wielu na pewno by Ci pozazdrościło.

Jaki rozmiar nosisz? M? L? Nie wyobrażam sobie mężczyzny, który powiedziałby swojej kobiecie, że ma schudnąć, żeby nie wyglądać jak jej mama - a już z pewnością nie wtedy, kiedy ona wcale nie odbiega od normy.

karlayn3 napisał/a:

jak mu się nie podoba to może sobie znalezc inna chudsza bo ja dobrze się czuje w swoim ciele

Uparcie mu to powtarzaj.

... Mam serce w ogniu i niewiele mam w tym życiu czasu, by żałować czegoś...

REGULAMIN Forum Netkobiety.pl - przeczytaj smile

28

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

Noszę M, spodnie 38, bluzki najczesciej S. Jakos tak wyszło ze mam chuda talie... Powtarzam mu to ale on wie swoje:) On jak twierdzi jest estetą i wygląd jest dla niego ważny... ;|

Jeśli jakakolwiek kobieta jest w stanie odbić mojego faceta... To ja takiego faceta nie chcę.

29

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

A ja mam 110 kg i wiem cos o braku akceptacji samego siebie... ale uwaga uwaga.
Poznalam bylego (z ktorym mam bejbi) jak wazylam 65 kg przy 167 wzrostu. Byłam laska, nie powiem. Fajne piersi, ladna buzia.
Zaszlam w ciaze, oczywiscie czlowiek stracil figurke, na dodatek po porodzie okazalo sie ze mam problemy z jajnikami, wiec musialam brac hormony. Utyłam na 110 kg. Od bylego sluchalam ciagle, ze jestem spasiona swinia i on sie kocha ze mna zlitosci, ale i tak to ciagle on dazyl do zblizen. to byl okres kiedy najbardziej mialam podkopane poczucie wlasnej wartosci. Rozstalam sie znim w koncu (po kolejnej awanturze i rekoczynach po pijaku). Pol roku probowalam odnalezc siebie, recepte na szczescie. Nie schudnelam, dalej waze 110 kg. ale poznalam czlowieka, dla ktorego jestem wrecz boginia. z tym czlowiekiem jestem juz dwa lata ponad, za rok sie pobieramy. i wiecie co? nie ma lepszego leku na kompleksy niz milosc. widze milosc i zachwyt w jego oczach. akceptuje mnie w pelni (pomine fakt, ze zawsze mial slabosc do puszystych kobiet tongue ). Jesli chce sie odchudzic, to robie to tylko i wylacznie z wlasnej woli. dla samej siebie. lepiej sie chudnie ze swiadomoscia, ze sie nie musi. schudlam w ciagu ostatniego miesiaca 5 kg. jestem zadowolona. Ale bylam tez zadowolona z samej siebie 5 kg wiecej temu smile

Na koncu powiem jeszcze cos- jesli kobieta wazac 120 kg nie potrafi znalezc sobie przyjaciol ani milosci, to nie wina jej kilogramow, tylko osobowosci...
ja jestem osoba niezwykle radosna, z poczuciem humoru. swoja otylosc czesto obracam w zart. i to najlepsza bron ze swiatem. dzieki temu swiat stoi do mnie otworem (na szczescie nie tym na pupie tongue )
Pozdrawiam

Człowiek rodzi się z dwiema śmiertelnymi chorobami- ŻYCIEM które kończy się śmiercią i NADZIEJĄ, że śmierć nie jest końcem...

30

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

Brawo ScarletO'Hara. Tylko nie każdy ma to szczęście trafić na faceta któremu ta tusza pasuje, jest to raczej mniejscośc, ale jednak jest. Moja mam też rozstała się z moim ojcem przytyła z ok60 kg do ok 100 i nadal ma taka wagę, a od ojca słyszała non stop teksty na temat swojej tuszy. A teraz od trzech lat ma faceta przy którym wreszcie rozkwitła jest wesoła szczęśliwa i co przede wszystkim on ja akceptuje taka jaka jest a wręcz uwielbia jej figure (widać też lubi puszyste;)) i traktuje jak motylek w dłoni. Szczerze zazdroszczę im tej miłości. A masz w zupełności rację. Mi cięzko wziąć się za siebie gdy wiem że nalega na to mój chłopak a mojej mamie nie przychodzi to z trudnością bo zna zdanie swojego faceta na ten temat i nie musi robic tego dla kogoś tylko dla siebie. To naprawde mnie wzrusza a jednocześnie dołuje że sa i tacy faceci którzy dostrzegają prawdziwe piękno kobiety i kochają mimo tuszy.

Jeśli jakakolwiek kobieta jest w stanie odbić mojego faceta... To ja takiego faceta nie chcę.

31

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

karlayn moj narzeczony mowi, ze jestem jego kłębuszkiem big_smile takim malutkim i kochanym, co mnie bawi niesamowicie.

Co do piekna wewnetrznego to sie nawet nie oszukuje, bo chemia byc musi... Gdyby moj narzeczony nie lubil puszystych babek, to bym go sila przy sobie nie zatrzymala. To po prostu kwestia gustów. Wile facetow lubi jak kobieta ma wiecej cialka, ale sie nie przyznaja, czesto przez pietno spoleczne...
A co do narzeczonego- nie jestesmy para grubasow pasztetow smile ja uwazam sie za atrakcyjna kobiete, jestem ladna, w sumie kilogramy tak mi sie rozlozyly, ze dosyc zgrabna jestem ( w sensie ze gruba ale tak foremnie smile wszystko proporcjonalnie ), narzeczony jest przystojniakiem, dziewczyny za nim biegaja, jest inteligentny,elegancki, wyksztalcony (pan architekt, w tym roku broni magistra i idzie na doktorat).
wiec nie powiem- nasza parka troche lamie stereotypy smile

I ja ogolnie wierze, ze jak czlowiek zna swoja wartosc i wierzy w siebie to nie wazne ile ma kg i jak wyglada, bedzie szczesliwy.
A jak kobieta ma nie wiem- 50 kg, i nie czuje sie pewnie, to nic jej nie pomoze... wszystko siedzi w glowie, w psychice

Człowiek rodzi się z dwiema śmiertelnymi chorobami- ŻYCIEM które kończy się śmiercią i NADZIEJĄ, że śmierć nie jest końcem...

32

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

No dokładnie. Moja mama ma tak samo, też jest puszysta czy jak to tam nazwać ale nic jej nie zwisa tylko właśnie tak jak ty jest foremna;p ma tez jak ja szczupla talie tylko tylek wiekszy;p ale generalnie jest taka jakby ubita niz zeby jej tluszcz zwisal. Ale nie ma co miłóść służy:) Masz rację faceci nie chcą sie przyznawac ze wzgledu na presje spoleczna.. Sa tez tacy ktorzy sie nie kryja z tym ze waga jest dla nich akurat najwazniejsza... Ostatnio dowiedziałam sie ze wszystko złe co się dzieje w moim związku to dlatego że przytyłam (3-5kg...). Więc pytam, czy dopiero jak schudnę te 3-5 kg to będę zasługiwać na normalne traktowanie, okazywanie miłości czułości...? Przeraża mnie jego podejście i myslę o rozstaniu. Może też trafie na faceta który zobaczy we mnie fajną dziewczynę i będzie mnie kochał taka jaka jestem i to zawsze a nie tylko wtedy gdy będę chuda....

Jeśli jakakolwiek kobieta jest w stanie odbić mojego faceta... To ja takiego faceta nie chcę.

33

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

przerazaja mnie tacy mezczyzni... ktorzy za 3-5 kg robia masakre lasce... co bedzie jak kobieta zajdzie w ciaze...? pojda na lewo...? bo widok ciezarnej bedzie godzil w ich poczucie estetyki?
wiele we mnie goryczy, ale niestety znam takie przypadki... sad

Człowiek rodzi się z dwiema śmiertelnymi chorobami- ŻYCIEM które kończy się śmiercią i NADZIEJĄ, że śmierć nie jest końcem...

34

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

Witam jestem nowa , ale waga była zawsze moim problemem dlatego przyłanczam się do rozmowy-
ScarletO'Hara- masz 100% procęt racji, że miłość odchudza ja gdy poznałam męża ważyłam 90 kg - dziś ( po 13 latach) ważę 60 i wcale nie musiałam robić nic na siłę- po prostu jakoś mi się chciało.
Miłość to najlepsza dieta-polecam

35

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

"bo widok ciezarnej bedzie godzil w ich poczucie estetyki?" -  dokładnie.... zadałam mu to pytanie on stwierdził ze ciąża to będzie co innego... jakoś nie chce mi sie w to wierzyć bo tak czy siak przytyję i będzie to widział więc będzie mnie normalnie traktował?? nie wiem co mam z tym zrobić bo ja się źle nie czuję ze swoim wyglądem...

Jeśli jakakolwiek kobieta jest w stanie odbić mojego faceta... To ja takiego faceta nie chcę.

36

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

karlayn3- przyznam szczerze, że jeśli facet ma problem  (bo to jego problem nie twój) z twoją wagą dziś, to wątpię żeby gdy będziesz w ciąży coś się zmieniło, tym bardziej że ciało to tylko opakowanie dla duszy.
Więc pomyśl lepiej czy dalej to ciągnąć.

37

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

Myślę cały czas, bo męczy już mnie takie traktowanie. Napisałam mu dziś litanię co o tym sądzę i żeby wszystko przemyślał bo ja myślę o rozstaniu i wszystko do tego dąży... Zobaczymy co on na to... Ja sobie nigdy nie wyobrażałam takiej sytuacji w związku... Strasznie mnie zawiódł.

Jeśli jakakolwiek kobieta jest w stanie odbić mojego faceta... To ja takiego faceta nie chcę.

38

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

karalyn jesli facet ogolnie ma postawe, ze przytylas pare kilo (na mnie nawet tego nie widac jak przytyje, bo juz taka duza jestem tongue) to on sie czuje z tym zle to sorry, ale wydaje mi sie ze nie ma tu miejsca na milosc taka na serio...

moze za daleko wybiegam i za ostro, ale jak np zdarzylby sie wypadek, zebys zostala kaleka, albo nie miala reki, czy nogi, jezdzila na wozku, to on by cie zostawil z tego tytulu...? Bo bys nie odpowiadala jego wyobrazeniom...?
dla mnie nie do przyjecia....

Człowiek rodzi się z dwiema śmiertelnymi chorobami- ŻYCIEM które kończy się śmiercią i NADZIEJĄ, że śmierć nie jest końcem...

39

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

Odpowiadając na pytanie zawarte w temacie, wydaje mi się, że większość mężczyzn zwraca uwagę na wygląd, niektórym jednak wygląd nie przeszkadza. Nie raz, nie dwa, widziałam szczupłego,przystojnego mężczyznę u boku kobiety puszystej. Mam koleżankę która jest nieco otyła, twarzy też nie ma ładnej. A jednak chłopaka ma. I to całkiem fajnego. smile Poznałam kiedyś chłopaka przez telefon, źle wybrał numer. Zaczęliśmy pisać kilka miesięcy, napisał że mu na mnie zależy,chce się spotkać. Chciałam się dowiedzieć jaki on jest naprawdę, więc zapytałam,co by zrobił gdybym miała sporą nadwagę. Odpisał, że nic, kontynuowałby znajomość, nadal chciałby się spotkać.
Z powyższych obserwacji wywnioskowałam, że są mężczyźni, dla których liczy się wnętrze. I bardzo dobrze, że jeszcze tacy nie wyginęli. smile

Czasami leżę w trawie i wcale mnie nie widać. I świat wydaje się taaki piękny. A potem ktoś przychodzi i pyta: "Jak się dzisiaj czujesz?" I okazuje się, że okropnie.

40

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

martyna to nie do konca tak...
ci szczupli, ktorych widywalas z puszystymi dziewczynami- one sie im musialy podobac...
sa mezczyzni ktorzy na widok puszystej dostaja konwulsji... i taki facet raczej by nie dal rady byc z taka kobieta.
ja sama spotykalam sie kilkakrotnie ze szczuplymi mezczyznami. ale to dlatego, ze bylam w ich guscie- z charakteru i wygladu.

Nie ma sie co czarowac, ludzie sie musza sobie podobac, musi iskrzyc miedzy nimi, musi byc ta chemia, zeby zdolali sie pokochac... za caloksztalt- za wnetrze, i zewnetrze...

Człowiek rodzi się z dwiema śmiertelnymi chorobami- ŻYCIEM które kończy się śmiercią i NADZIEJĄ, że śmierć nie jest końcem...

41 Ostatnio edytowany przez martyna2010 (2010-09-16 16:38:33)

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

no tak, wiem, zdaję sobie sprawę. Być może niektórzy faceci, w ogóle nie wyobrażają sobie związku ze szczupłymi dziewczynami. Są różne gusty. Myślę jednak, że jeśli lubimy swój wygląd to nie powinnyśmy zmieniać się dla facetów. Jeśli któraś jest bardziej "puszysta"  i jej to nie przeszkadza, to nie widzę sensu aby męczyła się z zrzuceniem wagi specjalnie dla faceta. Powinnyśmy najpierw same siebie polubić, abysmy facetowi też się podobały. Takie jest moje zdanie. wink

Czasami leżę w trawie i wcale mnie nie widać. I świat wydaje się taaki piękny. A potem ktoś przychodzi i pyta: "Jak się dzisiaj czujesz?" I okazuje się, że okropnie.

42

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

martyna wiec zdanie mamy takie samo smile

ja zawsze wychodzilam z zalozenia, ze mezczyzna albo sie zakochuje i kocha mnie taka jaka jestem, a jak nie pasuje to sayonara...
nie jestem z tych, ktore wpadaja w mega kompleksy i probuja zmieniac cale swoje zycie dla mezczyzny. ja jestem szczesliwa taka jaka jestem, moj mezczyzna- widze, ze takze jest szczesliwy i zadowolony... smile

a tak po cichu miedzy nami to podobno puszyste sa lepsze w... a z reszta tongue smile

Człowiek rodzi się z dwiema śmiertelnymi chorobami- ŻYCIEM które kończy się śmiercią i NADZIEJĄ, że śmierć nie jest końcem...

43

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

hm...z jednej strony to fajnie, ze partner rozmawia o takich sprawach....pomyśl, że mógłby nic Tobie nie mówić.....:)

aczkolwiek powinien przy okazji powiedzieć: akceptuje Cię, kocham Cię! I to jest dla mnie najważniejsze!

jeśli wygląd jest dla niego najważniejszy to fakt..nie jest Ciebie wart i lepiej go sobie odpuścić.......

jeśli chodzi o kompleksy to każdy je ma.....:) taka jest prawda!

44

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?
karlayn3 napisał/a:

"bo widok ciezarnej bedzie godzil w ich poczucie estetyki?" -  dokładnie.... zadałam mu to pytanie on stwierdził ze ciąża to będzie co innego... jakoś nie chce mi sie w to wierzyć bo tak czy siak przytyję i będzie to widział więc będzie mnie normalnie traktował?? nie wiem co mam z tym zrobić bo ja się źle nie czuję ze swoim wyglądem...

Facet cie tak naprawde nie kocha, on tylko chce cie miec przy sobie do ogladania. Gdyby naprawde zakochal sie w twoim wnetrzu, to takich kosmetycznych zmian wygladu nawet by nie zauwazyl. Twoj chlopak wydaje sie byc bardzo powierzchownym i plytkim czlowiekiem.  Ja jestem na tym pkcie ogromnie przewrazliwiona i gdyby facet zaczal krytykowac moj wyglad myslalabym o rozstaniu. A gdyby zachowywal sie tak jak twoj to bym go zostawila,bo nie czulabym sie  w tym zwiazku dobrze.


Poza tym ten temat fajnie leczy kompleksy wink Ja kiedys myslalam, ze przy 170 cm wzrostu, 75kg(kiedys) - 67kg (teraz) nie mam szans na spodobanie sie facetowi. Porownywalam sie do fotoszopow z gazet. A jednak niektorzy gustuja nawet w kobietch z nadwaga czy otylych. Wiec na pewno moge sie komus spodobac wink Zreszta, jestem w zwiazku od 2 lat tongue Tylko przez pierwszy rok nie wierzylam,ze sie mu podobam, przez co mialam takie jazdy i doly, ze niemal sie rozstalismy. Ale juz jest ok.

Screw gravity.

45 Ostatnio edytowany przez karlayn3 (2010-09-17 06:25:52)

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

Ehh nie potrafie podjąć ostatecznej decyzji tak po prostu muszę to dobrze przemyśleć, on twierdzi że mnie kocha, że jego czyny o tym świadczą... Moim zdaniem to że on mnie traktuje byle jak bo przytyłam - to ten czyn wcale nie świadczy o miłości...Mówi że zakochał się we mnie dwa lata temu. Wiadomo pierw musiał zwrócic uwagę na wygląd(ważyłam wtedy 55 kg) a potem poznał mnie bliżej i mnie pokochał. Ostatnio jak znowu była kłótnia oto to zapytał czy nie chcę mu się podobać tak jak kiedyś.... Nawet nie byłam w stanie wydusić z siebie słowa i wyszłam.
to już mu się nie podobam?? no żałosne to było... coś we mnie pęka i wszystko zbliża się ku końcowi... A tak wogóle to on chyba powinien się wybrać do jakiegos lekarza nie ja bo on ma jakiś wstręt do tłuszczu, jak mu pokazałam 10kg większą kobietę ode mnie to powiedział: no ta to juz jest mega gruba... ;| dacie wiarę?? nie je masła, margaryny, nic co jest tłuste, po prostu brzydzi się tłuszczu... Czy to nie jest chore?? Też mu raz powiedziałam że jest płytki i powierzchowny, stwierdził: może i jestem ale nie mam zamiaru mieć grubej dziewczyny... sad  On sam też od tamtej pory przytył, zrobiła mu się oponka już nie ma takiego brzucha jak miał..zrobił się po prostu tłustszy... nie wiem może z 5 - 8 kg więcej?? I jakoś nie zmieniłam stosunku do niego, traktowałam go nadal tak jak dawniej, nie przeszkadzało mi to, wręcz przeciwnie, nawet podobało, nie uważałam tego za cos brzydkiego a tym bardziej obrzydliwego... Ale jeśli chodzi o takie rzeczy jak choroby, kalectwo itp to nie wiem jakby było, ale teraz gdy mam dwie choroby, to nie zostawia  mnie i jest ze mna mimo tych choróbsk, i to dość uprzykrzających życie,no ale ten tłuszcz.....

Jeśli jakakolwiek kobieta jest w stanie odbić mojego faceta... To ja takiego faceta nie chcę.

46

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

karlayn3- z twojego opisu wynika,że jesteśmy z wyglądu identyczne - z tym że ja zawsze czuję podświadomy strach przed tym że przytyję (jak kiedyś 90 kg) i nie raz gdy pytam męża co wtedy- mówi, że pokochał mnie puszystą i owszem moja przmiana mu się podoba ale nie jest najważniejsza waga, wygląd i zawsze pyta " a jeśli ja wyłysieje, utyje - to nie będziesz mnie kochać"- i chyba w tym jest sens bycia razem . Człowiek się zmienia- niestety z wiekiem na gorsze i jeśli dziś twojemu facetowi nie posuje to jak wyglądasz to co potem (brzuszek, rozstępy po ciąży, zmarszczki) niestety ale mam wrażenie że wymieni cię na młodszy model- nie licząc tego że ciągłe wytykanie rzekomych niedoskonałości twojego ciała spowoduje w końcu, że podkopie poczucie twojej wartości i uwież mi (a wiem coś o tym) nawet jak kiedyś znajdzie się ten który będzie cię kochał bez względu na wszystko to trudno będzie ci się w pełni z tego cieszyć i przyjąć tą miłość bo będzie w tobie strach, że może coś mu się kiedyś nie spodobać. Uważam że gdy dziś jesteś zgrabną pewną siebie kobietą to powiedz facetowi Pa,pa i poczekaj na takiego który pokocha cię w rozmiarze M, L czy XXXL. Warto.

47

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

ej dziewczyny! wczoraj stojąc na przystanku podsłuchałam pewną rozmowę...
stała dziewczyna około 155 cm, otyła,z twarzy raczej nie za bardzo, choć się nie znam..:)
w każdym bądź razie daleko jej było od ideału....bardzo daleko:)

stała z 4 chłopakami, którzy tak ją wychwalali, że myślałam, że ta dziewczyna umrze z radości..
a nie byli to brzydcy chłopacy!
mówili, że kobieta musi być kobietą! nie może wyglądać jak szkielet.., że kg tu i tam wygląda bardzo ponętnie....:) itp....

.........................................................................:)

48

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

Dziękuje za te słowa... Ostatnio słysze je coraz częściej.. I to jest racja chociaż ciężko mi się z nim rozstać. Ale też nie potrafie tak żyć. Ciągle muszę uważać na to co jem, gdy nie mam czasu nic ugotować zjem coś na mieście to cały dzień potem traktuje mnie strasznie...przykro mi wtedy i smutno. Wszystko co nie jest wodą, warzywami i owocami jest mi zakazane, bo gdy ruszę coś innego to słyszę ciągłe teksty które mnie poniżają, nie okazuje mi wtedy żadnych uczuć, traktuje mnie niemal jak powietrze, oschle, jest zimny szorstki i wredny. Ciągle mi dogryza czepia się, krytykuje. A gdy zjem banana i płatki z mlekiem?? Oh jak on jest wtedy miły... To jest nie do wytrzymania. Nic nie mogę zjeść na co mam ochotę. Do tego każe mi robić wszystko by się ruszać, samochodem nie chce mnie podwozić nigdzie, mam chodzić na piechotę. A gdy mu w końcu wyrzucę co czuję, to mówi a jedz sobie co chcesz ale chociaż rusz du** i schudnij. ... Tylko potem i tak gdy zjem np głypiego batonika to wciąż słyszę te same docinki, tak samo mnie traktuje a ja czuje się paskudnie. To wszystko sprawia że oddalam się od niego. Zawsze miałam dosyć dobre powodzenie i nie miałam niskiej samooceny, choć podświadomie, może troszkę, przez trudne dzieciństwo. Ale mimo to znałam swoją wartośc, nikt mnie nigdy nie poniżał. Teraz tak mi obniżył ta samoocenę że już nie daję rady. Jeśli chodzi o wygląd, akceptuję siebie, nie uważam że jestem gruba, ale mimo to czuję sie strasznie poniżona przez niego i niedowartościowana... teraz już przez to zaczyna zatracać się moja samoocena. Nie sądziłam że do tego dojdzie i to przez osobę która mnie rzekomo kocha a ja ją. On z kolei twierdzi że to nie jego wina i że jak ja z tym nic nie zrobie to on nic na to nie poradzi. A kto ma mi podwyższyć samoocene jak nie on?? Czy to nie chłopak powinien dowartościowywać?? Wychodzi na to że sama muszę sobie poradzić i wrócić do tego co kiedys o sobie myślałam. A naprawdę inni faceci się za mną oglądają i wątpie że dlatego że myślą: rany ale ona jest gruba... I tłumaczę mu na każdym kroku co myślę i jak powinno być tylko że do niego z żadnej strony nic nie dociera... Teraz cięzko mi bo dopiero co zamieszkaliśmy razem...

Jeśli jakakolwiek kobieta jest w stanie odbić mojego faceta... To ja takiego faceta nie chcę.

49

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?
karlayn3 napisał/a:

A kto ma mi podwyższyć samoocene jak nie on?? Czy to nie chłopak powinien dowartościowywać??

Kto ma podwyższyć Twoją samoocenę? Ty. Czy to chłopak powinien dowartościowywać? Nie, bo to tylko człowiek, tylko związek, ludzie się mylą, a związki kończą i niedobrze jest uzależniać swoją samoocenę od czegoś, co z założenia rzadko kiedy jest trwałe.

Natomiast zdecydowanie Twój chłopak nie powinien Cię ściągać w dół. To on ma jakiś problem z akceptacją Twojego ciała, bo przy tej rozmiarówce, którą nosisz i tych wymiarach, jakie masz jego zachowanie jest poważnie nie na miejscu. Zresztą jestem zdania, że nawet ludzie z nadwagą nie powinni mieć w otoczeniu strażników ich diety - od porad medycznych i pomocy w chudnięciu jest odpowiednio lekarz, a potem psycholog. Jeżeli partner bawi się w upominanie, to najwyraźniej zapomniał, że nie pełni roli rodzica i takim sposobem może tylko zniszczyć bliskość między Wami.

... Mam serce w ogniu i niewiele mam w tym życiu czasu, by żałować czegoś...

REGULAMIN Forum Netkobiety.pl - przeczytaj smile

50

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

mówisz, że już obniżył twoją samoocenę - to ratuj się kobieto za parę miesięcy , czy lat nie będziesz mogła odejść bo on tobie i ty sama sobie wmówisz " jestem gruba nikt mnie nie będzie chciał" i będziesz tkwiła w związku który cię zniszczy, ja wiem , nie łatwo jest odejść bo są miłe chwile, wspomnienia - ale lepiej kiedyś pomyśleć będąc w szczęśliwym związku , że czasem było miło z tamtym facetem ale dziś jest cudownie niż po latach stwierdzić, że jest źle a odejść jeszcze trudniej.

51

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

Jeśli on mi obniżył tą samoocenę to w jaki sposób sama mam sobie ją podwyższyć??

Jeśli jakakolwiek kobieta jest w stanie odbić mojego faceta... To ja takiego faceta nie chcę.

52

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

Pytanie trudne, odpowiedź jeszcze trudniejsza - dam ci taki przykład byłam kiedyś z facetem 3 lata (ważyłam wtedy 90 kg) niby zwykły związek ale nie dokońca bo nigdzie razem nie wychodziliśmy, żadne kino, impreza itd. albo u mnie , albo u niego i niby nigdy nie powiedział mi że się mnie wstdzi ale tak było - staciłam 3 lata na związek który nie miał przyszłości a moja samoocena zeszła na samo dno. Wiesz co pomogło mi ją odzyskać uwolniłam się z toksycznego związku a nie było to łatwe po tylu latach, wyszłam do ludzi zaczęłam dbać o siebie - sama się rozpieszczać i może to śmieszne ale co rano stałam przed lustrem i mówiłam do siebie z uśmiechem ładnie wyglądasz i co dzień starałam się znaleść w swoim wyglądzie choć maleńką cechę która mi samej się podobała ( błyszczące oczy, wypoczęta twarz, dobrze ułożone włosy....) i wiesz gdy wychodziłam z domu z uśmiechem -załważyłam, że mijani ludzie nie patrzą na mnie bo jestem taka gruba - ale dlatego że widać było po mnie radość z życia - ludzie lubią patrzeć na uśmiech a mi dodawało to pewności siebie. Trwało to długo ale któregoś dnia pomyślałam o moim byłym - ale dureń sam nie wie co stracił. I chyba od tego momentu zaczęło mi się wszystko lepiej układać. Może tobie też to pomoże musisz się polubić a wtedy będziesz mogła powiedzieć swojemu facetowi - niepodoba ci się to wolna droga mi się podoba i wielu ludziom też! Powodzenia nie trać wiary i siebie życie jest i tak okrutne nie pozwól żeby ktoś dodatkowo ci je utrudniał.

53

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

karlayn3, tak długo jak z nim jesteś tak długo wmawiasz sobie, że ma rację. Więc nie wiem, o jakim podwyższaniu czy nawet terapii może być mowa, jeśli dalej jesteś u źródła problemu.

... Mam serce w ogniu i niewiele mam w tym życiu czasu, by żałować czegoś...

REGULAMIN Forum Netkobiety.pl - przeczytaj smile

54 Ostatnio edytowany przez karlayn3 (2010-09-17 09:59:02)

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

Ale ja mu ciągle powtarzam, że jestem fajna i szczupła, a nie jak on to widzi gruba, i że wszyscy inni tak myślą i wszyscy inni faceci się za mną oglądają. Pisałam już też że mówie mu że nie uważam się za gruba że jak mu sie nie podoba to niech znajdzie sobie inną chudą bo ja się akceptuję. Ale na niego nic nie działa. Też widzę w sobie dużo fajnych rzeczy. Nie porównuję się w zasadzie z innymi, mówiąc patrz to ona jest gruba, patrz jaka ona brzydka, tylko mówie, że to ja jestem szczupla, ze to ja mam fajna figure... wtedy troche lepiej sie czuje, ale wystarczy byle tekst z jego strony a juz trace wiarę w to.

yvette, chyba masz racje, nic nie zyskam dopóki będę w tym tkwić... Jeszcze raz na spokojnie to przemyślę, napiszę za jakiś czas, co z tego wyniknie.

Jeśli jakakolwiek kobieta jest w stanie odbić mojego faceta... To ja takiego faceta nie chcę.

55

Odp: czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

Skoro widzisz swoje plusy to nie jest z twoją samooceną jeszcze tak źle - i super. Nie wiem co prawda ile jesteś ze swoim facetem ale myśle jak yvette, że dopkąd będziesz z nim nic się nie zmieni - czasem terapia wstrząsowa w stylu rozstania daje facetowi dużo do myślenia i czasem gdy pojmie swój błąd chce wrócić i jeśli ty go kochasz to może to pomóż bo gdy będzie wracał to raz będzie musiał przyznać się do tego że robił źle po drugie wróci na twoich warunkach. A jeśli nie będzie chciał wrócić to znaczy że ta jego miłość nie jest aż tak duża jak deklaruje.A wmałżeństwie wygląd to najmniejszy problem z jakim przyjdzie się zmierzyć i jeśli to go przerasta to co z prawdziwymi problemami po prostu ucieknie i zostawi cię z całym dorobkiem małżeńskich problemów.I wtedy będzie jeszcze trudniej - pozatym tak myśle jak kiedyś będzie się czuła twoja córka, syn gdy będzie słyszał jak tatu mówi do mamusi - gruba itp.. jak to wpłynie na ich ocenę ludzi i świata a nawet wyglądu ich samych.
Wiem że radzić odejść jest łatwo - dlatego wyobraź sobie was i dzieci za 10 lat i nadal taki jego stosunek do ciebie albo gorszy.
Walcz o swoje życie albo bez niego , albo z nim ale na twoich warunkach.

Posty [ 1 do 55 z 113 ]

Strony 1 2 3 Następna

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » NIEŚMIAŁOŚĆ, NISKA SAMOOCENA, KOMPLEKSY » czy facetom przeszkadza jesli dziewczyna jest otyla?

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2018