Moja kobieta mnie zdradza ... - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » ROZSTANIE, FLIRT, ZDRADA, ROZWÓD » Moja kobieta mnie zdradza ...

Strony Poprzednia 1 2

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 61 do 75 z 75 ]

61

Odp: Moja kobieta mnie zdradza ...

nie wkładaj wszystkich panien do 1 worka!!

ps.: podgrzewane siedzenie mogą być przyczyna niepłodności.

Zobacz podobne tematy :

62

Odp: Moja kobieta mnie zdradza ...
alaclaudie napisał/a:

ps.: podgrzewane siedzenie mogą być przyczyna niepłodności.

hahahaha dobre big_smile cięta riposta smile nawet nie wiedziałam że to grozi bezpłodnością tongue

If you wanna be somebody
If you wanna go somewhere
You better wake up ......
... and pay attention !!!!!!!!

63

Odp: Moja kobieta mnie zdradza ...
alaclaudie napisał/a:

ps.: podgrzewane siedzenie mogą być przyczyna niepłodności.

No widzisz czyli ejszcze lepiej bo na antykoncepcji zaoszczedza ;/

64

Odp: Moja kobieta mnie zdradza ...

Szrina człowiek całe życie się uczy (jeśli chce wink )

Patryku nie wiem czy lepiej- ja bym chciała mieć dzieci smile

65

Odp: Moja kobieta mnie zdradza ...

No tak ale te co tak robia ze tylko na numerek to watpie zeby chcialy tak
Kurcze ja juz naprawde trace wiare w dzeiwczyny to samo przezywalem pare lat temu ;/
Czy szczescia trzeba szukac ze swieczka ??

66

Odp: Moja kobieta mnie zdradza ...

Patryk dostałeś kopa wiec nie dziwie sie ze myslisz - wszystkie są takie same.
Trzeba szukac z szeroko otwartymi oczami, obserwować i rozmawiać o wszystkim.
Nie zamartwiać się i biadolić.

67

Odp: Moja kobieta mnie zdradza ...

sama nie wiem bo tez zadawałam i zadaje sobie takie pytanie. przyjdzie czas i samo przyjdzie zapewne.
nie szukaj może samo przyjdzie.
to powiedz mi czemu tak jest jeśli facet ma taką normalną kobietę która się szanuje i kocha faceta to czemu on tego nie docenia ? dlaczego faceci wtedy taką kobietę źle traktują ?

If you wanna be somebody
If you wanna go somewhere
You better wake up ......
... and pay attention !!!!!!!!

68

Odp: Moja kobieta mnie zdradza ...

Witam pierwszy raz korzystam z takiego forum ale jestem zdesperowany i nie wiem co robic co myslec.. Moja narzyczona wczoraj mnie zostawila po 2,5 letnim zwiazku wpierw nie chciala podac powodu mowila ze nie dogadujemy sie itp ( mam ciezki charakter , zreszta oboje ) kochalismy sie nad zycie wspolnie mieszkalismy jak gdzies wychodzilismy to razem rzadko osobno. Jest kobieta idealna piekna inteligentna i ambitna nigdy bym nie pomyslal ze spotyka sie z moim przyjacielem z ktorym sie znamy od 10 lat... Wiem ze byla zagubiona bo mam ciezki charakter ale wie ze ja kocham nad zycie mowi mi to tez caly czas . chcialem jej dac szanse tzn zebysmy sobie dali szanse pomimo zaistnialego incydentu ale ona nie wie chyba kogo wybrac a wiem ze to nie jest facet dla niej bo co to za facet jak przyjacielowi odbija kobiete i sie rozwodzi... co mam zrobic bo serce peka ... w zyciu na palcach jednej reki policze ile razy plakalem od wczoraj albo spie albo becze jak maly chlopiec nigdzie mi sie nie chce isc ani nic o pracy zapomnij.... sad pomozcie

69

Odp: Moja kobieta mnie zdradza ...

Witaj, też mam podobny problem lecz nie widziałem ale bardzo prawdopodobne mamy 2 dzieci 17 lat razem i jak o tym myślę  czuje śię okropnie i dochodzę do wniosku  jeżeli się kochamy nie ma zdrady, jeżeli dochodzi do zdrady nie ma miłości, też jestem bogaty dobrze zarabiam i one są tylko dla pieniędzy choć ja mam gorszą sytułacje bo mamy dzieci, mam 36 lat i chyba zmarnowane życie z żoną  nie popełni tego błędu.

70

Odp: Moja kobieta mnie zdradza ...
patryk87l napisał/a:

No widzisz i to jest prawdziwa miłość podziwiam twoich rodzicow tylko ja nie wiem czy w dzisiejszych czasach cos takiego jest jeszcze , mozliwe w czasach gdzie ciało to tylko kawałek miesa ktory mozna sprzedac za garsc banknotow lub wygodne podgrzewane  siedzienie ze skory w sportowym aucie
Teraz sie zmieniły priorytety u kobiet i dziewczyn takie mam wrazenie ;/ .

No ja mam akurat faceta co polecial na seks, podgrzewane siedzenie w aucie i garsc banknotow... a ja myslalam, ze mnie kocha sad

Problem chyba w tym, ze Ci uczciwi szukaja z upodobaniem drania lub draniowej.
Moze porzadnosc jest nudna? Za malo adrenaliny? Taki skok w przepasc potrzebny?

Sh-bam

71 Ostatnio edytowany przez IsaBella77 (2018-11-23 14:06:07)

Odp: Moja kobieta mnie zdradza ...

Zobaczcie sobie na spam podłaczasz telefon u siebie w domu a oni odzyskają wszystkie usunięte wiadmości sms, messanger itp. i masz czarno na białym czy Cie zdradza czy nie

72

Odp: Moja kobieta mnie zdradza ...

Jak zdrada, to i zaufanie zdycha. A tłumaczenie, co ją do tego sprowokowało... to żenada. Jak idzie na sex z innym to zaufasz jej??? Wątpię.
Uczucia mają jednak to do siebie, że nie wykazują woli współpracy ze zdrowym rozsądkiem.

73

Odp: Moja kobieta mnie zdradza ...

Coombs, to tylko jakiś spamer desperat podniósł wątek sprzed 8 lat tylko po to, żeby zrobić tu pozycjonowanie produktu ...

The past cannot be changed,
forgotten, edited, or erased.
It can only be accepted.

74

Odp: Moja kobieta mnie zdradza ...
szirina napisał/a:

zostałam zdradzona i wiem jak to boli. kiedy on zdradził nawet nie przepraszał nie żałował nie przepraszał tylko spakował się i wyjechał do niej. teraz bierze z nią ślub a ja na nowo kocham smile nie czuje do niego nic jest obojętny dla mnie jak np Pani ekspedientka w sklepiku osiedlowym.
jedynie co się zmieniło nie umiem być już czuła i otwarta do swojego faceta, nie umiem ufać i wiecznie podejrzewam że on zrobi mi to samo co mój ex. to jedyna cena jaką ja płacę za to że jakiś dupek po prostu sobie zachciał innej po 4 latach związku. szkoda że ludzka psychika jest tak głupia że już boi się sparzyć drugi raz i traci się wiarę w człowieka.
kiedyś ktoś powiedział nie można w pełni kochać nie ufając drugiej osobie. w jakimś tam stopniu wierzę ale mało, cały czas boje się że znów się zawiodę i znów będę tak okropnie cierpiała.

Dokladnie z taka osoba tak jak Ty nie mogaca zaufac jestem teraz ja i juz szlag mnie trafia bo od poltora roku robie co moge by jakos sie otworzyla ale nic z tego... Nasz zwiazek przez to wisi na wlosku, bo ja na takie traktowanie nie zasluguje, nie moze ktos cierpiec przez bledy innych! Miej to na uwadze nim Twoj facet zniecheci sie takze.

NIC CO LUDZKIE NIE JEST MI OBCE

75

Odp: Moja kobieta mnie zdradza ...
IsaBella77 napisał/a:

Coombs, to tylko jakiś spamer desperat podniósł wątek sprzed 8 lat tylko po to, żeby zrobić tu pozycjonowanie produktu ...

A, tak, racja, nie zerkałem na datę. Osz mać!

Posty [ 61 do 75 z 75 ]

Strony Poprzednia 1 2

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » ROZSTANIE, FLIRT, ZDRADA, ROZWÓD » Moja kobieta mnie zdradza ...

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2021