Laik w akwarystyce - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » W KRĘGU DOMOWEGO OGNISKA » Laik w akwarystyce

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 9 ]

Temat: Laik w akwarystyce

Nie wiedziałam do czego podpiąć temat :-) kupiłam dziecku akwarium a nie mam zupełnie doświadczenia w tym.z jedną chorobą rybek już się zmagalam teraz coś się dzieje z bojownikiem.dodam że w każdym sklepie zoologicznym mówią co innego na internecie też różne podpowiedzi.czy znajdę tutaj miłośników akwarium z małymi rybkami??

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Laik w akwarystyce

No brawo!
I tak bedziecie wspolnie zamęczac po kolei rybka po rybce ...

W glowie sie nie miesci, ze sa ludzie traktujacy ZYWE istoty jak zabawki...

3

Odp: Laik w akwarystyce

Iceni jakie zabawki o co ci chodzi? Przeciez nikt ich nie meczy nie bawi sie nie wyciaga.ucze sie o rybkach czytam i plywaja sobie!!! Kazdy kto zajmuje sie zwierzatkiem jakimkolwiek uczy aie od podstaw czy to chomik czy pies!! Jesus juz rybek miec nie wolno :-\

4

Odp: Laik w akwarystyce

Cześć smile
Ja również mam akwarium - co prawda z dwiema welonkami, ale kilka razy przerabiałam już rybią ospę. Zazwyczaj pomagało podniesienie temperatury i Ichtio z firmy Tropical.
Jakie objawy ma Wasz bojownik?

5

Odp: Laik w akwarystyce

Andziula a nie możesz po prostu rybki zapakować w woreczek z wodą-tak jak sprzedają w zoologiku i wybrać się do weta?
Wtedy nie będziesz zgadywać co rybce dolega a ryba nie będzie się męczyć.

6

Odp: Laik w akwarystyce