Choć nie jestem dziewczyną, to też odpowiem 
Amethis dobrze pisze, do takich rzeczy praktycznie tylko laserówka. Dodam, że ma precyzyjniejszy druk od atramentowej, a ponadto nie powoduje "pofalowania" papieru przy gęstym, intensywnym nadruku. Wizytówki i zaproszenia często drukowane są na papierze czerpanym lub innym, zbliżonym fakturą, nieraz dodatkowo przetłaczanym. Na takim papierze, a raczej już kartonie, wydruk z drukarki atramentowej nieraz może zrobić się "włochaty" na obrzeżach, a tego raczej w eleganckich produktach lepiej unikać.
Jak kolega powyżej, też napiszę, że nie ma co wpędzać się w koszty, niemniej jednak od początku proponowałbym Ci rozejrzeć się za jakąś niedużą drukarką bardziej "biurową" niż "domową". Dlaczego? "Biurowa" zazwyczaj będzie miała funkcję drukowania dwustronnego - albo wbudowaną "z automatu", albo jako dodatkowa opcja, tzw. duplex. Często wizytówki i zaproszenia są dwustronne, a nie ma chyba sensu przekładać papier, żeby wydrukować drugą stronę...
Ponadto drukarka biurowa z reguły jest już też przygotowana do pracy w sieci - z gniazdem Ethernet, czasem i WiFi - co ułatwi pracę Tobie i ewentualnie Twoim współpracownikom/domownikom. Co prawda dzisiaj z drukarki podłączanej tylko przez USB też już można zrobić sieciową, ale z reguły wymagany jest albo dedykowany print server, albo router obsługujący tę funkcję i posiadający gniazdo USB - a nie każdy router to ma. A "zwykły" router z gniazdami Eth ma już prawie każdy w domu/biurze.
"Domowa" drukarka będzie mniejsza, lżejsza i tańsza, ale z reguły "przywiązana" kablem do komputera (jednego) i zazwyczaj bez druku dwustronnego.
I jak wyżej - porównaj ceny tonerów i ewentualnego serwisu, jego lokalizację względem Ciebie (dojazdy, koszty serwisu). Wybierz sobie kilka urządzeń, sprawdź opinie, np. na elektroda.pl - całkiem niezła strona, często można znaleźć porady czy rozwiązania problemów związanych z elektroniką (choć nie tylko).