Jaką bieliznę wyszczuplającą wybrać? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » WIZAŻ - STUDIO MODY I WIZAŻU » Jaką bieliznę wyszczuplającą wybrać?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 26 ]

1

Temat: Jaką bieliznę wyszczuplającą wybrać?

Witam. Proszę o radę w sprawie bielizny wyszczuplającej. Mianowicie planuję zakup takiej bielizny, wiem oczywiście, że cudów nie zdziała, ale mam nadzieję że zakryje parę fałdek, zanim zrzucę zbędne kg smile Jestem kompletnie zielona w temacie, sklepy oferują wiele rodzajów takiej bielizny , proszę o radę Panie które miały z czymś takim styczność: co wybrać, jak użytkować itd. Z góry dziękuję.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Jaką bieliznę wyszczuplającą wybrać?

Sama kiedyś użytkowałam tego typu rzeczy ale zdecydowanie polecam poprostu schudnąć. Jak już musisz stosować taką bieliznę to przede wszystkim powinnaś zadbać o wygodę. Bielizna wyszczuplająca ma być obcisła ale nie uciskać! Zadbaj a dobry dla Ciebie rozmiar. Najlepiej żeby była też bezszwowa i bezmetkowa, ma to wpływ na komfort noszenia, oraz efekt wizualny ? jest po prostu niewidoczna. Nie należy nosić też takiej bielizny przez cały dzień, ciało powinno odpocząć.

3

Odp: Jaką bieliznę wyszczuplającą wybrać?

Bardzo dziękuję za informacje czarnaa smile Jak już pisałam odchudzanie jest w trakcie realizacji ale zanim zostanie zakończone potrzebuję wsparcia smile  Skoro już jesteś taką ekspertką to może mogłabyś polecić jakąś markę która spełnia te wszystkie wymagania o których pisałaś bo ja się za bardzo w tym wszystkim nie odnajduję smile

4 Ostatnio edytowany przez Emilia (2010-06-11 20:25:24)

Odp: Jaką bieliznę wyszczuplającą wybrać?