Narzeczony mnie nie szanuje (?) - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » TRUDNA MIŁOŚĆ, ZAZDROŚĆ, NAŁOGI » Narzeczony mnie nie szanuje (?)

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 15 ]

Temat: Narzeczony mnie nie szanuje (?)

Ja i mój narzeczony za 1,5 roku bierzemy ślub. Ja kończę studia mgr, on pracuje. Mieliśmy jechać za granicę do pracy z naszymi znajomymi. Ja chciałam mieć dodatkowe pieniądze, żeby wynająć jednoosobowy pokój w mieście, w którym studiuję. Ostatni rok mieszkałam z obcą osobą w pokoju dwuosobowym i to był dla mnie koszmar. Dostaję też stypendium i zamierzam też pracować w trakcie roku akademickiego w miarę możliwości. Zawsze mi to starczało na życie, teraz potrzebuję tylko dodatkowych pieniędzy na wynajęcie pokoju, a resztę chciałam odłożyć na ślub.
Praca za granicą była pewna i polecona przez znajomych, którzy już tam pracowali. Najpierw swoje zgłoszenia wysłali znajomi, potem mój narzeczony wysłał nasze. Było to gdzieś koło kwietnia, i mieliśmy czekać na odpowiedź. Znajomi dostali odpowiedź na początku czerwca, że mogą początkiem lipca przyjechać. Koleżanka w tym czasie proponowała mi pracę, ale odmówiłam bo miałam jechać za granicę. Pod koniec czerwca wyprowadziłam się z mieszkania do mojego rodzinnego domu. Nie ma tam dla mnie miejsca, ale pomyślałam że tydzień czy dwa w salonie z walizką z ciuchami jakoś wytrzymam.