Witam wszystkich, piszę na tym forum po to żeby zasięgnąć jakiejkolwiek porady lub po prostu chęć wyżalenia się. Przez mój problem prawdopodobnie mam depresję oraz nierzadko myśli samobójcze, mianowicie jestem strasznie nieśmiały wobec kobiet. Nieśmiałość ta nie polega na tym, że nie potrafię w ogóle rozmawiać z dziewczynami, to mi jeszcze w jakiś tam sposób wychodzi, tylko bardziej mi chodzi o to, że ani trochę nie umiem podrywać kobiet. Nie mam doświadczenia lub robię to źle i zawsze kończy się tak samo. Każda znajomość z jakąś dziewczyną zawsze, ale to zawsze kończyła się w ten sam sposób, parę spotkań, miła rozmowa, pisanie na fb, a później ciach, znajomość urwana. Doprowadziło to do takiego momentu w moim życiu, że mam 22 lata, nigdy nie miałem dziewczyny, nigdy nie uprawiałem seksu, nawet to, że nigdy się nie całowałem, a kobiece piersi to widziałem tylko w formie .jpg lub na filmach. Pomyślicie pewnie sobie: "oho, kolejny nieudacznik narzekający na swoje życie i nic z nim nie robiący", ale to nie jest prawda, prawdą jest to, że na temat podrywania, czy relacji z kobietami przeczytałem sporo artykułów na internecie, jakieś filmy instruktażowe, parę książek na temat mowy ciała i rozmów, ale kompletnie w niczym mi to nie pomogło. Nie wiem dlaczego tak mam, a pamiętam, że mam tak już od najmłodszych lat. Kiedyś czytałem, że nieśmiałość może się brać z tego, w jaki sposób wychowują nas rodzice i jaki mają stosunek do ludzi. Całe życie staram się to zmienić, ale kompletnie mi to nie wychodzi. Nie wiem co mnie blokuje, fakt, mam sporo kompleksów przez które mogę być nieśmiały, aczkolwiek nieśmiały byłem już zanim nabyłem tych kompleksów. Pamiętam, że w czasach gimnazjum to dziewczyny same do mnie podchodziły, pisały do mnie, trafiła się taka, że pierwsza podeszła i wzięła ode mnie numer telefonu, było też tak, że przychodziły po mnie do domu żebym wyszedł z nimi na spacer/ posiedzieć/ porozmawiać, a ja po prostu je olewałem bo się obawiałem wszystkiego. Albo to, że