Współlokatorka - przyjaciel czy coraz bardziej wróg? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » RELACJE Z PRZYJACIÓŁMI, RELACJE W RODZINIE » Współlokatorka - przyjaciel czy coraz bardziej wróg?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

Temat: Współlokatorka - przyjaciel czy coraz bardziej wróg?

Witajcie! To jest mój pierwszy post tutaj i czuję się trochę nieswojo pisząc to wszystko ale już sama nie wiem jak mam rozwiązać mój problem…
Jestem studentką i razem z przyjaciółmi (czy jeszcze przyjaciółmi?) wynajmuję mieszkanie. Mieszkam w pokoju z dziewczyną którą znam od liceum – wtedy byłyśmy niemal nierozłączne. Jednak odkąd zamieszkałyśmy w jednym pokoju wszystko się zmieniło.