Witam, śledzę to forum od jakiegoś czasu. Otóż jestem od niedawna uczniem liceum. Zawróciła mi w głowie koleżanka... z klasy. Bardzo dużo poczytałem na temat mowy ciała i choć wiem że to wiedza z internetu, to jednak zawsze jakieś znaczenie ma. Wcześniej traktowałem ją po prostu jako ładną dziewczynę, ale od kiedy wysyła mi te "sygnały" których jest dosłownie mnóstwo, nie mogę przestać o niej myśleć. Chciałem zacząć od podarowania jej róży na dzień kobiet, ale kolega z klasy mnie ubiegł... byłem strasznie zdołowany. Wydaje mi się, że ona to zauważyła i spoglądała na mnie tak jakby chciała powiedzieć: "nie smuć się". Sądzę, że to nie była nadinterpretacja.
Czystej karty już nie mam. Zapewne zauważyła, że nie rozmawiam zbyt wiele ze znajomymi, szczególnie płci przeciwnej. Codziennie rozmawiam z 1 koleżanką z klasy (a mam ich 14), teraz nie czuję absolutnie żadnego dyskomfortu w rozmowie z nią, ale na początku strasznie pociły mi się dłonie i ogólnie drżałem. Wracając, ona na pewno nie wykona pierwszego kroku, mi też jest strasznie ciężko z tym. I zazwyczaj było tak, że stoimy w odległości kilku kroków od siebie i "oczekujemy" . Potem zawsze żałuję, że nic nie wyszło. Wiem, że ona nie gryzie, ale ciężko mi wyrzucić te myśli, że coś pójdzie nie tak, zacznę się nerwowo poruszać, palnę jakąś głupotę, nastąpi niezręczna cisza... Mój głos nie jest niski i donośny. Wstydzę się swoich ocen w szkole, daję radę ale bez szału. Generalnie proszenie o jakieś notatki nie wchodzi w grę, przynajmniej tak mi się wydaje, bo dlaczego mam prosić akurat od niej? Znamy się od września i nie podejdę tak nagle z tym pytaniem. Napisanie najpierw na fb też nie bardzo, obawiam się, że wyjdę na tchórza. Zainteresowania mamy różne.