Nieśmiały pesymista i równie nieśmiała dziewczyna - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » NIEŚMIAŁOŚĆ, NISKA SAMOOCENA, KOMPLEKSY » Nieśmiały pesymista i równie nieśmiała dziewczyna

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 10 ]

1

Temat: Nieśmiały pesymista i równie nieśmiała dziewczyna

Witam, śledzę to forum od jakiegoś czasu. Otóż jestem od niedawna uczniem liceum. Zawróciła mi w głowie koleżanka... z klasy. Bardzo dużo poczytałem na temat mowy ciała i choć wiem że to wiedza z internetu, to jednak zawsze jakieś znaczenie ma. Wcześniej traktowałem ją po prostu jako ładną dziewczynę, ale od kiedy wysyła mi te "sygnały" których jest dosłownie mnóstwo, nie mogę przestać o niej myśleć. Chciałem zacząć od podarowania jej róży na dzień kobiet, ale kolega z klasy mnie ubiegł... byłem strasznie zdołowany. Wydaje mi się, że ona to zauważyła i spoglądała na mnie tak jakby chciała powiedzieć: "nie smuć się". Sądzę, że to nie była nadinterpretacja.