Odebrałam i zapłaciłam za rogówkę, zamówienie składałam osobiście u producenta, nie dostałam żadnej umowy. Pan tylko wysłuchał co mam do powiedzenia, zaakceptował mój projekt na wydruku, zanotował kolory materiału i NIBY wszystko zapamiętał... Już przy odbiorze okazało się , że jedna część rogówki miała być zaokrąglona a nie jest. To jeszcze przyjęłam ale chyba niepotrzebnie - miałam tego nie przyjmować. Później okazało się że kierowca nie dostał nawet faktury ( przesyłali mi ją na skrzynkę mejlową 4 dni). To jeszcze nic przy siadaniu po jednym dniu kanapa zaczęła trzeszczeć jak stary grat, ważne jest to że na moim zamówieniu było wypisane - miękkie wygodne siedzisko z pianki wysokoelastycznej a mam piankę tapicerską i trzeszczące sprężyny. To już wyprowadziło mnie z równowagi. Później z mężem zaczęliśmy mierzyć poszczególne elementy, bo coś nam nie pasowało w krzywiznach wszytych poduch - okazało się że poduchy są nierówne jeden brzeg dłuższy o 3 cm od drugiego a na koniec oparcie jest zrobione prawie pod kątem prostym, po dłuższym siedzeniu siada kręgosłup. Co robić żeby pozbyć się tego bubla, już posłałam reklamację mejlem , dzwoniłam również do producenta, który stwierdził że wyśle fachowca - czy fachowiec wystarczy - czy na miejscu usunie wszystkie wady ??? Chcę by zabrali to sobie i żądam zwrotu gotówki czy to możliwe ???
Temat: zwrot towaru niezgodny z zamówieniem