Gdzie mieszkać na studiach ? Wasze doświadczenia i opinie - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STUDIA, SESJA I ŻYCIE STUDENCKIE » Gdzie mieszkać na studiach ? Wasze doświadczenia i opinie

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 4 ]

Temat: Gdzie mieszkać na studiach ? Wasze doświadczenia i opinie

Witam serdecznie, obecnie wynajmuję pokój jednoosobowy w mieszkaniu 3 pokojowym. Wprowadziłam się tu do 3 wcześniej nieznanych mi dziewczyn. Studiuję jednak mam dość dużo wolnego czasu który próbuję jakoś wypełniać, mimo to zauważam że z dnia na dzień po prostu zaczyna mi się nudzić. Relacje typu cześć-cześć i co słychać ? w kuchni nie przeszkadzają mi ale no właśnie czegoś tu brakuje... hmm Pokój jednoosobowy to duży komfort tylko czy to mi jest akurat teraz potrzebne ? Zastanawiam się nad wynajęciem wspólnie z bardzo dobrym przyjacielem pokoju 2-osobowego lub wprowadzenia się do bliskich koleżanek i tam również dzielenie pokoju z jedną z nich. Akademik raczej do mnie nie przemawia, owszem dużo nowych ludzi itp. ale świadomość dzielenia pokoju z obcymi osobami to chyba nie dla mnie wink Jakie są wasze doświadczenia ? Na razie jestem strasznie niezdecydowana i chciałabym jak najszybciej podjąć jakąś konkretną decyzję. Czekam na Waszą pomoc wink pozdrawiam !

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Gdzie mieszkać na studiach ? Wasze doświadczenia i opinie