Pierwsze spotkanie - zasady (płatność, ubiór) - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Pierwsze spotkanie - zasady (płatność, ubiór)

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 15 ]

1

Temat: Pierwsze spotkanie - zasady (płatność, ubiór)

Hej!
Na wstępie pragnę zaznaczyć, że zapoznałem się już z dużą częścią wątków tego typu na forum. Problem w tym, by dopasować odpowiedzi do tej konkretnej sytuacji.
Nie mam wielkiego doświadczenia w tej materii, a te, które mam nie do końca (znowu) pasuje do sytuacji. Dodatkowo, na wiele rzeczy trzeba brać poprawkę ze względu na wiek.

Mianowicie, oboje mamy ok. 20 lat. Dziewczyna poznana jakiś czas temu. Znajoma, koleżanka. Od tamtego czasu właściwie się nie kontaktowaliśmy.  Parę dni temu umówiliśmy się na spotkanie - ot zwykły wypad na piwo / kawę. Nic specjalnego. Inicjatywa spotkania wyszła ode mnie, ona się po prostu zgodziła. Nie jest to kolacja ani nic oficjalnego, jakie tu zasady panują? Kto powinien zapłacić? Czy tego typu spotkanie należy otwarcie traktować jako randkę i kierować się SV? Oczywiście, nie mam najmniejszego problemu z zapłaceniem, zwłaszcza, że kwota będzie symboliczna, ale nie chciałbym by ona poczuła się urażona. Powinienem zapłacić, a w razie obiekcji - zgodzić się na model 50/50, czy jak ktoś gdzieś ładnie zaproponował <wulgaryzm> ją za taki pomysł?

Drugą sprawą jest ubiór. Nie przywiązywałem wcześniej do tego odpowiedniej wagi, aczkolwiek nie ubiorę się przecież jak na wyjście do baru z kumplami. Typowo casualowo, jak na co dzień czy choć odrobinę zadbać o to. Spodnie w miarę jednolite, np. jeasny bez przetarć i koszula sportowa na wierzchu?