Witam wszystkie kobietki ;) - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » POZNAJMY SIĘ ... » Witam wszystkie kobietki ;)

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 12 ]

Temat: Witam wszystkie kobietki ;)

Chciałam się z wami przywitać wink Nazywam się Katarzyna i mam 22 lata. Powiedzcie mi coś o sobie . Pozdrawiam

Zobacz podobne tematy :
Odp: Witam wszystkie kobietki ;)

Witaj. Nazywam się Sylwia, też mam 22 lata, studiuję pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą i kocham grać w siatkówkę. smile

3

Ja uczę się jako opiekun medyczny. Mieszkam w Olsztynie. Jestem molem książkowym. Uwielbiam pływać,grać w w siatkówkę. Obecnie szukam pracy. Mieszkam z chłopakiem i chciałabym z kimś wymienić własne spostrzeżenia, poradzić się itp.

4

Fajny kierunek. Musi być ciekawy a co po tym można robić tak dokladnie

Można robić dużo rzeczy, np. być wychowawcą w świetlicy, pracować w domu dziecka, w pogotowiu opiekuńczym, pracować z osobami starszymi, być pedagogiem szkolnym.
I jest bardzo ciekawy, przynajmniej dla mnie. smile

Jeśli chcesz, możemy pogadać.

6

Fajnie. Ja się ciągle głowie na jakie studia iść i czy w ogóle iść. Skąd tak w ogóle jesteś.

7

Teraz będę lecieć spać ale możemy jutro pogadać. Pozdrawiam dobrej nocki

Najlepiej na takie, po jakich można dostać taką pracę, która będzie nas interesować.
A jeżeli do tego studia nie są potrzebne, to coś innego wybrać. smile
Ja jestem z Zabrza.

9

Cześć ! smile