Chciałam się z wami przywitać Nazywam się Katarzyna i mam 22 lata. Powiedzcie mi coś o sobie . Pozdrawiam
Witaj. Nazywam się Sylwia, też mam 22 lata, studiuję pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą i kocham grać w siatkówkę.
Ja uczę się jako opiekun medyczny. Mieszkam w Olsztynie. Jestem molem książkowym. Uwielbiam pływać,grać w w siatkówkę. Obecnie szukam pracy. Mieszkam z chłopakiem i chciałabym z kimś wymienić własne spostrzeżenia, poradzić się itp.
Fajny kierunek. Musi być ciekawy a co po tym można robić tak dokladnie
Można robić dużo rzeczy, np. być wychowawcą w świetlicy, pracować w domu dziecka, w pogotowiu opiekuńczym, pracować z osobami starszymi, być pedagogiem szkolnym.
I jest bardzo ciekawy, przynajmniej dla mnie.
Jeśli chcesz, możemy pogadać.
Fajnie. Ja się ciągle głowie na jakie studia iść i czy w ogóle iść. Skąd tak w ogóle jesteś.
Teraz będę lecieć spać ale możemy jutro pogadać. Pozdrawiam dobrej nocki
Najlepiej na takie, po jakich można dostać taką pracę, która będzie nas interesować.
A jeżeli do tego studia nie są potrzebne, to coś innego wybrać.
Ja jestem z Zabrza.
Cześć !
Nazywam się Małgorzata, mam 19 lat, chodzę więc jeszcze do LO, w tym roku zdaję maturę. Moją pasją jest piłka nożna, w którą gram z facetami w męskiej drużynie. Jestem drobną szatynką o dość skomplikowanym charakterze i aspołecznym usposobieniu. Poza lekcjami pracuję w domu, jeżdżę na treningi, szykuję wszystko mojemu chłopakowi do pracy itd. (tak, mieszkamy razem już od roku). Planuję podjąć studia na kierunku geografia