Czy mam się o co martwić? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » TRUDNA MIŁOŚĆ, ZAZDROŚĆ, NAŁOGI » Czy mam się o co martwić?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 3 ]

Temat: Czy mam się o co martwić?

Witam, pisze tu pierwszy raz i prosiłabym o wyrozumiałość i poważne odpowiedzi co do mojego pytania   które może wydać się głupie [ choć już sama nie wiem ]. na swoją ''obronę'' mogę dodać że nie mam doświadczenia w relacjach damsko-męskich i może przesadzam. Moje pytanie to :  Czy  powinno mnie niepokoić to że chłopak z którym się spotykam ma w telefonie zdjęcie [ nie wiem czy tylko jedno ] koleżanki [ która na dobrą sprawę już się ..no powiedzmy dość często przewija w temacie - nie wiem jak to lepiej ująć ]. Moje też ma, i tu się zaczyna cała sprawa. Ponieważ po zrobieniu 2 zdjęcia na mieście [ tam mieliśmy spotkanie ]  po powrocie do do domu jeszcze chwilę pisaliśmy m.in o tym zdjęciu i napisałam że ono jest takie straszne i w ogóle, on na to że przecież i tak nikomu tego nie pokazuję i że to chyba dobrze że ma moje zdjęcia a nie innych. Dwa dni póżniej było kolejne spotkanie [ u niego ] siedzieliśmy kiedy zadzwonił jego telefon, oczywiście to była ww koleżanka [ o której on dośc często wspomina ,ja nie wiem jakby innych nie miał, tylko ją - może dodam jeszcze że znają się krótko, mniej więcej tyle samo czasu co my, i to ona do niego pierwsza zagadała, a w naszym przypadku on do mnie ] już nie wspominając ze dzwoniła 2 raz w ten sam dzień, on nie odbierał bo siedział ze mną [ i jak twierdził ''szanuję spotkanie'' ]. Gdyby to było coś ważnego jak [kiedyś na innym spotkaniu ] to by napisała smsa o co chodzi, a nie ''nie to nie jej''. No i właśnie gdy