Poczatki biegania - sprzęt - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » ZDROWIE KOBIETY » Poczatki biegania - sprzęt

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 8 ]

Temat: Poczatki biegania - sprzęt

Hej niedawno zaczelam swoja przygode z bieganiem. Robie to z lepszym badz gorszym skutkiem, ale w koncu wylazlam z przed komputera. Narazie poki mi sie o nie spodobalo biegalam w zwyklych ciuchach i trampkach. Kobietki co polecacie za sklepy i sprzet juz bardziej profesjonalny do biegania? Bo jestem zupelnie zielona w tym temacie. Ogolnie przekonalam sie na pewno, ze chce biegac smile i jestem z siebie dumna.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Poczatki biegania - sprzęt

Nie no jak dopiero zaczynasz to poczekaj jeszcze trochę z jakimiś szalonymi zakupami wink. Kup na razie buty specjalne do biegania "z amortyzacją", bo stawy sobie zniszczysz w trampkach.

3 Ostatnio edytowany przez Olinka (2015-09-08 16:14:31)

Dokladnie w jakis sprzet specjalny nie inwestuj bo to nie ma sensu zbytniego jak dopiero zaczynasz. Znudzi ci sie a sprzet bedzie lezal. Ja sama mam cala gore z Decathlonu tak samo spodnie, a buty mam lepsze. Buty sa najwazniejsze. Ja osobiscie wybieram zawsze firme Nike. Wedlug mnie maja najbardziej trwale i najbardziej wygodne buty. Ostatnie zakupy butow sportowych i do chodzenia w terenie robie na [spam]. Jestem zadowolona z szybkiej przesylki i odpowiadaja na maile. Tak, ze buty sobie kup na pewno reszta moze poczekac, albo jedz jak ja do Decathlonu i tyle, kup cos po taniosci.

4

Buty - bardzo ważne. Warto też kupić stanik do biegania, żebyś nie miała potem zwisu w tak strategicznym punkcie. big_smile
Resztę skompletujesz, jeśli Cię wciągnie. smile

5