netkobietyWszystkie działy
Antykoncepcja hormonalna oraz naturalna

Antybiotyk a spozniony okres

4 odpowiedzi2 654 wyświetleniazałożony przez naticzek90, 16.02.2015

Napisz odpowiedź
Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Wypowiedzi na forum to doświadczenia i opinie użytkowniczek, a nie porada medyczna. W sprawach zdrowia skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.


Forum Kobiet » ANTYKONCEPCJA HORMONALNA ORAZ NATURALNA » Antybiotyk a spozniony okres

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 5 ]

1

Temat: Antybiotyk a spozniony okres

Witam zaczne od tego ze ostatnie pieszczoty ale tylko pieszczoty mialam w sylwestra potem 18go stycznia mialam normalnie 5dni okresu i 5dni po zakonczeniu miesiaczki czyli w 10dniu cyklu zaczelam brac 3dniowy antybiotyk teraz mam dostac okres ale nic niby objawy byly ale krwawienia nie ma ,czy antybiotyk mogl spowodowac przesuniecie miesiaczki?

2

Odp: Antybiotyk a spozniony okres

Interesowałam się kiedyś wpływem antybiotyków na cykl miesiączkowy, zdaje się, że w ulotkach nie ma o tym nic w skutkach ubocznych (w moich wielu antybiotykach nie było). Ale jeżeli organizm przechodzi chorobę można się spodziewać zaburzeń cyklu. Ja tak miałam, ale nie sposób powiedzieć czyja to wina, czy leków czy choroby. Niektóre antybiotyki osłabiają działanie antykoncepcji hormonalnej - być może jest tutaj jakiś mechanizm, ale lekarzem nie jestem.

3

Odp: Antybiotyk a spozniony okres

ja tez wlasnie zazywam antybiotyk, w ulotce jesty napisane ze moze wplynac na przesuniecie miesiaczki, a nawet na obnizenie skutecznosci antykoncepcji hormonalnej, tak wiec chyba to zalezy od antybiotyku, warto czytac ulotki

4

Odp: Antybiotyk a spozniony okres
karolcia_krakow napisał/a:

ja tez wlasnie zazywam antybiotyk, w ulotce jesty napisane ze moze wplynac na przesuniecie miesiaczki, a nawet na obnizenie skutecznosci antykoncepcji hormonalnej, tak wiec chyba to zalezy od antybiotyku, warto czytac ulotki

O, a powiesz jaki to antybiotyk?

Posty [ 5 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » ANTYKONCEPCJA HORMONALNA ORAZ NATURALNA » Antybiotyk a spozniony okres

Twoja odpowiedź

Masz podobne doświadczenia? Zaloguj się albo załóż darmowe konto, żeby odpowiedzieć. Po drugiej stronie jest prawdziwa osoba.

DołączZaloguj się


Mapa strony - Archiwum | O forum | Poradnik | Prawdziwe historie | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2026