netkobietyWszystkie działy
Zdrowie kobiety

Okres i antybiotyk dopochwowy...

6 odpowiedzi10 955 wyświetleńzałożony przez girl90, 29.05.2011

Napisz odpowiedź
Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Wypowiedzi na forum to doświadczenia i opinie użytkowniczek, a nie porada medyczna. W sprawach zdrowia skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.


Forum Kobiet » ZDROWIE KOBIETY » Okres i antybiotyk dopochwowy...

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 7 ]

1

Temat: Okres i antybiotyk dopochwowy...

Hej dziewczyny. Mam do Was pytanie i proszę o szybką odpowiedź. Otóż, jutro popołudniu - może bardziej pod wieczor - mam dostać okres - wiem dokładnie bo zażywam tabletki antykoncepcyjne, a przy nich jak wiadomo miesiączka jest bardzo regularna - no i mam taki mały problem ponieważ jutro wieczorem mam włożyć sobie dopochwowy antybiotyk i boje się że przez krwawienie może mi wypaść (raz po włożeniu musiałam iść się wysikać i tabletka mi wypadła). Co mam zrobić w takiej sytuacji? może ten antybiotyk przyjąć wcześniej? - mam go brać 2 razy dziennie. I jeszcze ostatnie pytanie. Czy dopochwowe antybiotyki nie mają wpływu na wynik testu ciążowego? niby na ulotce pisze, że antybiotyki nie mają wpływu na wynik, ale nie jestem pewna czy te dopochwowe też.

2

Odp: Okres i antybiotyk dopochwowy...

Nie powinno się w ogóle stosować antybiotyków dopochwowych w czasie okresu, bo wtedy zmienia się PH pochwy i można się niezłej infekcji nabawić. Ja kiedyś zaaplikowałam sobie taki zwykły probiotyk i później dostałam takiej grzybicy pochwy, że szkoda gadać. Ale to zależy od Twojej indywidualnej podatności na takie rzeczy. Generalnie  w czasie okresu nie powinno się żadnych specyfików dopochwowych aplikować... A co do testów, to test ciążowy bada Twój mocz, a nie śluz czy upławy, więc to nie powinno kolidować, ale mimo wszystko radziłabym uważać, o to zawsze może jakoś przekłamać wynik, pozdrawiam:)

3

Odp: Okres i antybiotyk dopochwowy...

jak dostałam miesiączke to akurat mialam ostatnią tabletke. Krwawienie w tym dniu było bardzo skąpe. Dodam że tabletka była na grzybice

4

Odp: Okres i antybiotyk dopochwowy...

Podczas okresu nie powinno się stosować żadnych środków dopochwowych. Odczekaj do końca miesiączki i wtedy rozpocznij leczenie.

5

Odp: Okres i antybiotyk dopochwowy...

Ale napisałam wyżej że w dniu rozpoczęcia miesiączki miałam ostatnią tabletke do "zażycia"

6

Odp: Okres i antybiotyk dopochwowy...

ale to nie ma znaczenia że miałas ostatnia tabletke do "zażycia" albo i ma .bo w ten sposób mogłaś sobie tylko pogorszyć sprawę i nie brac wogóle wszesniej tych globulek.tak jak napisała kolezanka  ciesz się ze nic ci się nie stało.mi ginekolog zabronił kategorycznie używania globulek w czasie menstruacji i powiedział ze mam na ten czas przestac a jak okres przejdzie stosować dalej.ja mysle ze chodzi tez o to ze antybiotyki z globulek nie powinny miec stycznosci z krwia.podzrawiam

Posty [ 7 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » ZDROWIE KOBIETY » Okres i antybiotyk dopochwowy...

Twoja odpowiedź

Masz podobne doświadczenia? Zaloguj się albo załóż darmowe konto, żeby odpowiedzieć. Po drugiej stronie jest prawdziwa osoba.

DołączZaloguj się


Mapa strony - Archiwum | O forum | Poradnik | Prawdziwe historie | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2026