spodziectwo - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 18 ]

Temat: spodziectwo

Dziewczyny.
Mam takie pytanie. Moj chlopak ma spodziectwo mosznowo praciowe i niewiemy czy jest plodny. Jestesmy juz ze soba ponad 2 lata. Kochamy sie bez wiekszego problemu. Tylko niewiem czy ta wada nie wplynie na jego plodnosc.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: spodziectwo

A nie lepiej spytać o to lekarza...?

3

Odp: spodziectwo

Tak tylko on narazie nie chce isc do lekarza. Ja wiem ze on bardzo boi sie tych wynikow tego wszystkiego. Ale postaram sie go przekonac. . Ale co wy o tym myslicie.

4

Odp: spodziectwo

Niech się nie boi.

Obawiam się, że tutaj na forum niewiele osób będzie wiedziało o jakie schorzenie dokładnie chodzi.

Tematy związane z płodnością są bardzo delikatne. Wspierajcie się wzajemnie, nie naciskaj na niego, ale staraj się mimo wszystko nakłonić go do pójścia do lekarza. Wizyta jest ważna, choćby z uwagi na to, że jeśli okaże się w pore, że coś jest nie tak to może będzie można rozpocząć leczenie i uda się jeszcze coś w tym kierunku zrobić.

5

Odp: spodziectwo

Ja nawet nie wiedziałam co to za nazwa...
Radzę więc aby chłopak udał się do lekarza, a im szybciej tym lepiej.

Ale wiem też jak ciężko namówić faceta na wizytę u lekarza, a bynajmniej mój mąż idzie już w ostateczności...
Ostatnio podejrzewam, że dostał lekkiego udaru, ale nie jestem w stanie namówić go aby poszedł do lekarza...

6

Odp: spodziectwo

Wejdź na pierwszą lepszą stronę związaną z tym schorzeniem i poczytaj. Teoretycznie, każdy facet może być bezpłodny, to jest loteria, bez względu na dodatkowe schorzenia

Odrodziłam się na nowo, miałam duszę kryształową
Lecz znów, i znów i znów kolorów szukam

7

Odp: spodziectwo

Faceci to wlasnie tacy sa. Przeciez im jak zwykle nic nie dolega. Chodzi o to ze on ma dopiero 18 lat i niewiem czy bedzie mial jakiekolwiek szanse na to aby zostac ojcem. On twierdzi ze nie musi isc bo czuje ze jest bezplodny wiec nie bedzie szedl i tracil pieniedzy. A czy na nfz jest darmowy gin dla facetow? Bo tak to ogolnie sie placi kolo 70 zl.

8

Odp: spodziectwo

Pisalo ze niby nie ma to zwiazku z plodnoscia tylko ze bedzie trudno z dostaniem sie nasienia do komorki przez skrzywienie.

9

Odp: spodziectwo

A co wy na to zeby ja zaplacila za to wizyte umowila go zapisala. Kazala mu sie ogarnac umyc ladnie ubrac i pojsc razem z nim. Bo jak on by wiedzial to nie wiem czy by poszedl. Hm..?

10

Odp: spodziectwo

Tak jak Nirvanka pisała, każdy może być bezpłodny.

Co prawda jestem kobietą, ale po pierwszym dziecku miałam już więcej nie mieć dzieci, a jak to lekarz powiedział - "jeśli uda się Pani zajść, to prawie graniczy z cudem"
Zaszłam w jedną ciążę, urodziłam pięknego synka. Potem zaszłam w drugą ciążę, lecz niestety poroniłam.

Ale to, żeby chłopaka namówić na wizytę u lekarza, to jednak przydało by się.
Nie wiem, może spróbuj go nastraszyć, że obniży się libido, albo coś w tym stylu?

Faceci leczą się u androloga.
Najlepiej jednak jak by najpierw poszedł na konsultację do lekarza rodzinnego, następnie on wypisze skierowanie do odpowiedniego specjalisty

11

Odp: spodziectwo
klimkiewicz95 napisał/a:

A co wy na to zeby ja zaplacila za to wizyte umowila go zapisala. Kazala mu sie ogarnac umyc ladnie ubrac i pojsc razem z nim. Bo jak on by wiedzial to nie wiem czy by poszedl. Hm..?

Hmmm....wyobraz sobie facet ci kaze ogarnac sie ladnie ubrac i idzie z toba na niespodziewana wizyte do ginekologa zeby sprawdzic twoja plodnosc....
Co bys zrobila?

12

Odp: spodziectwo

Juz go namowilam wink dziekuje dziewuszki. Nie ma to jak szczera rozmowa wink

13 Ostatnio edytowany przez micro1234 (2013-08-20 21:04:15)

Odp: spodziectwo

Tak, ale idźcie do UROLOGA, nie do ginekologa tongue Od takich spraw jest lekarz urolog. Spodziectwo się operuje. Idźcie do dobrego lekarza, najlepiej pokierować się opiniami w internecie, wpisać np. urolog "miasto" i poszukać najlepszego. Po co ma chłopakowi ktokolwiek coś popsuć, a chodzi przecież o penisa.
Poza tym - naprawdę seks jest OK przy tej wadzie?

Sama wada raczej rzadko ma związek z bezpłodnością, choć może być przyczyną.

14

Odp: spodziectwo

Tak wspolzycie jest w porzadku wink
No mial operacje jak byl malutki i mu spiepszyli totalnie.

15

Odp: spodziectwo

Bo jeszcze bardziej mu skrzywili. Bo mi nie chodzi o jego wyglad bo mi naprawde w niczym nie przeszkadza. Tylko o to czy bedzie mogl miec dzieci.

16 Ostatnio edytowany przez Wielokropek (2014-05-16 20:11:03)

Odp: spodziectwo

My z synkiem jesteśmy 11 dni po operacji spodziectwa.

Na początku po pierwszej wizycie u Doktora powiedziano nam ze musimy odciągnąc napletek.I wtedy juz wydawało mi sie ze to takie trudne i nie do wykonania. A jednak udało sie po kilkunastu próbach.

17 Ostatnio edytowany przez Wielokropek (2014-08-29 20:43:25)

Odp: spodziectwo
tedeumm napisał/a:

My z synkiem jesteśmy 11 dni po operacji spodziectwa.

Na początku po pierwszej wizycie urolog dziecięcypowiedział nam że musimy odciągnąć napletek. I wtedy ju wydawało mi się, że to takie trudne i nie do wykonania. A jednak udało się po kilkunastu próbach.

U nas nie obyło się bez zabiegu, ale tak, czy inaczej warto się o to zatroszczyć póki dziecko jest małe, a nie czekać, aż samo zacznie czuć dyskomfort, albo co gorsza całe życie będzie myślał, że tak powinno być.
Post edytowany ze względu na naruszenie regulaminu forum - spam.

Posty [ 18 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2018