Witam, Od kilku dni bardzo się martwię.
27 czerwca (czwartek) współżyłam ze swoim partnerem, zabezpieczyliśmy się, ale gumka niestety spadła... i bałam się, że mogę być w ciąży. W sobotę rano dostałam jednak brązowego plamienia, dzień przed prawdziwym okresem. Cały czas mam ten "brązowy okres" i nie wiem co to jest. Lekarz powiedział mi, że po tabletce escapelle mi się to ustabilizuje i ze będzie już normalny czerwony,a tu go wciąż nie ma.... dodam, że bardzo mało leci tego brązowego i nie wiem dlaczego tak wciąż jest... Bardzo się boję. Czy to normalne? Czy pomimo przyjęcia tabletki 72 godziny po mogę być w ciąży? Wziełam ją w niedzielę o 1 w nocy... a termin 72 godzin mijał w niedzielę koło 18.
Bardzo również się martwię bo od 2 tygodni na bieliźnie pojawiały mi się czarne małe kropki. Lekarz powiedział, ze nie wie co to jest. Czy to brązowe plamienie może mieć coś wspólnego z tymi kropkami? i co te czarne kropki oznaczają? I co oznacza ten brązowy okres, którego jest bardzo mało? czy coś się ze mną dzieje niedobrego? Dodam, ze w ciaży nie powinnam być, bo przyjełam tabletkę po stosunku zapobiegającą ciąży. Bardzo Was proszę o pomoc..
Podobne tematy
Co do pyt. czy możesz być w ciąży pomimo Escapelle: tak. Działanie escapelle to "wyścig z czasem" = im szybciej się ją weźmie, tym lepiej. 3. doby jej skuteczność spada z 99% (taką ma gdy weźmie się ją do 1-12h po stosunku) do 60%. NATOMIAST na pewno tak szybko nie miałabyś objawów ciąży!
Plamienie o którym piszesz, może być wynikiem wzięcia tej pigułki, ale.....tak TEŻ czasem się zdarza, u zdrowej kobiety! Po prostu ..... wrzuć na luz. Jeśli następny okres będzie taki sam, warto rozważyć zrobienie badań hormonalnych.
Taka miesiączka może wskazywać na zakażenie dróg rodnych. Ale niekoniecznie. Przyczynę musi ustalić lekarz, nie forum. Udaj się do takiego, który Ci zrobi badania.