masz ułożoną diete? Pomóż - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 3 ]

1 Ostatnio edytowany przez Wielokropek (2013-03-21 18:23:19)

Temat: masz ułożoną diete? Pomóż

Cześć,mam problem z tarczycą obecnie biorę półtorej tabletki 25mg na niedoczynność/hashimoto
Mam 22lata wzrostu 180 a waga dobiła do 80kg ;/ w ciągu roku 10kg przytyłam czuję się bezwartościowa u boku faceta który stara się jak może,dopadają mnie stany depresyjne,chcę schudnąć chociaż by 10kg i nie mówię że ma się to stać w ciągu miesiąca bo to pewnie nie możliwe,potrzebuję diety poszukuję raczej takiej która nie będzie droga bo wiadomo wszystko kosztuje,może też jakieś ćwiczenia? W domu mam rower stacjonarny,od miesiąca nie mam motywacji,i jest taka ławka wielofunkcyjna do brzuszków,nóg,rąk i hantle po 1,5kg kompletnie niewiem jak się zabrać do ćwiczeń bo im częściej widzę ile ważę i jak nie mogę wcisnąć się w moje jeansy to tracę motywację sad
Poniżej przedstawię Wam zdjęcia jak wyglądam "nago"
Mam nadzieję że są osoby które mają jakąś diete oraz ćwiczenia które skończył się sukcesem,może jakieś wskazówki też będą.Pozdrawiam

link usunięty - wstawianie linków jest niezgodne z regulaminem forum

Zobacz podobne tematy :

2 Ostatnio edytowany przez mysza93 (2013-03-21 18:24:15)

Odp: masz ułożoną diete? Pomóż

Mam nadzieję że pomogę
nie podam diety, ale moge pomóc ją ułożyć smile

Najpierw musisz obliczyć zapotrzebowanie kaloryczne z wzoru

1) 24godz * waga = podstawa zapotrzebowania kalorycznego (BMR)
2) BMR * 0,9 = poprawny BMR dla kobiet
3) poprawny BMR dla kobiet * współczynnik aktywności = dzienne zapotrzebowanie kaloryczne

Współczynnik aktywności:
Bardzo aktywny = 1.4-1.5 (codzienne intensywne ćwiczenia + praca fizyczna przez większą część dnia)
Aktywny = 1,3-1,4 (codzienne intensywne ćwiczenia + praca na nogach)
Średnio aktywny = 1,1-1,2 (ćwiczenia 3 razy na tydzień + praca siedząca)
Nisko aktywny = 1 (brak ćwiczeń + praca siedząca)

Do wyniku w przypadku osób, które chcą przytyć należy dodać 40% z tego co wyszło, więc skoro ty chcesz schudnąć radzę odjąć od wyniku 40% z tego co wyszło

Musisz też pamiętać, że węglowodany to ok 50% z zapotrzebowania kalorycznego, białka to 30% a tłuszcze 20%
i wiedzieć, że 1g bialka = 4kcal
1g tłuszczu = 9 kcal
1g węglowodanów = 4kcal

mając do dyspozycji tabele kaloryczne możesz to łatwo obliczyć i ułożyć sobie dietę. Na początku będzie to trudne ale potem pójdzie z górki smile

A i wybieraj tłuszcze nienasycone z zrezygnuj z tłuszczy nasyconych (wpisz w google jakie jedzenie zawiera te tłuszcze)

Mam nadzieję, ze pomogłam smile
W ten sposób powinnaś zdrowo schudnąć bez narażenia na gwałtowny spadek masy a co za tym idzie rozstępy, celulit big_smile

A i jeszcze jedno - waż się raz w tygodniu
i jemy o stałych godzinach to najważniejsze!
ne rezygnujemy ze śniadania! i śniadanie powinno zawierać najwięcej kalorii
a na wieczór na kolację jemy same białko bez węglowodanów!Bo węglowodany nie zostają spalonae a zamieniają się w tłuszcz. Możesz jeść na kolację np chydy twaróg, jajka, tuńczyka w sosie własnym itp

Warzysz do diety nie wliczaj, owoce już tak

I należy ćwiczyć min 1 godz po posiłku

Posty [ 3 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2024