nie rozumiem ulotki - proszę o pomoc ;) - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » ANTYKONCEPCJA HORMONALNA ORAZ NATURALNA » nie rozumiem ulotki - proszę o pomoc ;)

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 8 ]

Temat: nie rozumiem ulotki - proszę o pomoc ;)

Z uwagi na to,że nie jestem lekarzem, a informacje w internecie czasem bywają niejasne i różnią sie, chciałabym Was prosic o wytłumaczenie prostym jezykiem tongue informacji z ulotki tabletek

"Pominięta 1 tabletka w pierwszym tygodniu
Jeżeli w tygodniu poprzedzającym pominięcie tabletki utrzymywała Pani stosunki seksualne, istnieje możliwość zajścia w ciążę. Powinna Pani niezwłocznie poinformować o tym lekarza. "

brzmi to dla mnie jakby tabletka wywolywala jakies poronienie.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: nie rozumiem ulotki - proszę o pomoc ;)

To znaczy tylko, ze jeżeli współżyłaś w pierwszym tygodniu stosowania pigułki, a w drugim zapomniałaś tabletki, to mogłaś zajść w ciążę, ponieważ antykoncepcja była niepełna.

Radza skontaktować się z lekarzem, bo możesz być w ciąży. Lekarz tez powie, co robić dalej.

Wcale się nie boję, że mnie podepczą. Podeptana trawa staje się ścieżką. Błaga Dimitrowa

3

Takie informacje znajdują się na ulotkach tabletek, które w zależności od tygodnia, mają rożną dawkę hormonu (ilość hormonu w tabletce uzależniona jest od tygodnia cyklu).

Także, jeżeli zapomniałaś wziąć tabletkę i współżyłaś, to skorzystaj z rady Cynicznahipo.

4

karolici chyba chodziło o coś innego.

"Pominięta 1 tabletka w pierwszym tygodniu