Witam
Miesiąc temu poroniłam moje drugie już dziecko
nie chcę przeżywać tego bólu po raz kolejny,chcę odpocząć i nie myśleć czy zajdę w ciążę czy nie. Wiem że miesiąc po poronieniu mogę zacząć stosować antykoncepcję doustną.Wiem że mam przyjąć pierwszą tabletkę w pierwszy dzień miesiączki. No i tu się zaczyna problem,ponieważ w dniu dzisiejszym zauważyłam na bieliźnie plamienia koloru absolutnie nie przypominającego purpurę krwi tylko jakiejś zgnilizny ! i naprawdę nie wiem co mam zrobić,czy przyjąć tę tabletkę czy nie??? Proszę,jeśli ktokolwiek ma doświadczenie w tej kwestii niech mnie wspomoże radą. Dodam że te plamienia utrzymują się cały dzień,nic się też nie zmieniło w zabarwieniu. Z góry Dziękuję
Podobne tematy
Jeżeli to nie jest zwykły okres, uważam że powinnaś iść do lekarza. Szczególnie że masz problem z utrzymaniem ciąży, a to wymaga konsultacji lekarskiej i wykonanie odpowiednich badań. Takiego plamienia nie można lekceważyć.
witaj, mogą to być resztki po czyszczeniu:( głupio napisałąm ale wiem co czujesz straciłam maleństwo w 4 miesiacu:( ale również może to być miesiaczka krótka czasem tylko plamienie organizm musi wrócić do normy hormony również:) jesli jednak masz obawy skontaktuj sie z lekarzem lub położną pozdrawiam
dziewczyny mają rację, idź do lekarza i dowiedz się czy wszystko w porządku, tabletkę można przyjąć też innego dnia miesiączki, tylko po pierwszym blistrze nie robi się przerwy, ale to już lekarz Ci powinien lepiej wyjaśnić:) Trzymaj się ![]()