Tradycyjnie - zależało mi na niej, a ona mnie olała. Nic nie rozumiem - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Tradycyjnie - zależało mi na niej, a ona mnie olała. Nic nie rozumiem

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 51 ]

1 Ostatnio edytowany przez emzet1990 (2016-07-06 14:43:45)

Temat: Tradycyjnie - zależało mi na niej, a ona mnie olała. Nic nie rozumiem

Czytam Was od niedawna. Szukam porady, albo chociaż powiedzcie mi o co chodzi tej dziewczynie, o którą pytam? Ja jestem tylko prostym facetem i tego nie ogarniam. Mam 26 lat, jestem po studiach, a dziewczyna o którą pytam jest w tym samym wieku co ja, razem studiowaliśmy w jednej grupie. Ale już wszystko opowiadam od początku: