Normalna. Ani dobra zła. Żona i matka. Kobieta- Człowiek - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA » Normalna. Ani dobra zła. Żona i matka. Kobieta- Człowiek

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 28 ]

1

Temat: Normalna. Ani dobra zła. Żona i matka. Kobieta- Człowiek

Chciałam napisać , takie wygadanie. Mam prawie 30 lat. Męża, dwoje dzieci. Prowadzę Fundację, studiuję. Moja mama była przeciwna podjęciu przeze mnie studiów ( jestem na I roku pedagogiki) bo uważała że zaniedbam dom i dzeci, lub na odwrót, że zawalę studia a dom i dzieci będą w porzadku. Mój mąż był przeciwny bo uważał że "wsiąknę" w studia, że nie poradzimy sobie finansowo, że sobie kogoś znajdę. A ja na przekór. Wspierała mnie przyjaciółka- kobieta.a Najprawdziwsza przyjaźń, taka na zawsze i w kazdej sytuacji. Podjęłam te studia. Idzie mi bardzo dobrze, dzieci są dopilnowane, małżeństwo się nie sypie, dom jak to dom. czasem posprzątam, ale przeważnie jest bałagan. Czy to taka katastrofa?? Owszem, czasem krzyknę na dzieci, czasem płaczę ze zmęczenia, czasem ponoszą mnie nerwy, Wtedy wrzeszczę, rzucam zabwkami, pytam siebie po co mi to. Czasem zamiast dzieciom kupić kolejną zabawkę czy czekoladkę kupię coś tylko dla siebie. TYLKO. Bluzkę, kometyk, pójdę sama na kawę i poczytam gazetę. Czasem zostawiam meżą z dziećmi samego, szczególnie wieczorami i idę do kolezanki. Wracam kiedy już spią.  Czy to znaczy że jestem złą matką bo myślę tez o sobie? Czasem mam ich dość a czasem nie wyobrażam sobie życia bez nich i z płaczem wspominam koszmary które mi sie kiedyś przyśniły, że dzieci nie żyja. Czasem zazdroszczę innym ich wygodnego spokojnego życia, czasem dziekuję Bogu ze dał mi