Ból w klatce piersiowej - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » ZDROWIE KOBIETY » Ból w klatce piersiowej

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 19 ]

Temat: Ból w klatce piersiowej

Witam. Zwracam się o poradę licząc, że ktoś z Was może ma podobnie i może nie ma podstawy do obaw. Otóż, od około pięciu sześciu lat mam bardzo silne, nawracające bóle w klatce piersiowej, na wysokości mostka. Jest to ból bardzo silny, jakby mi ktoś wpychał na siłę pięść między piersi. Pojawia się po kilku godzinach siedzenia, nieciągłego takiego nie wiem, ok godziny. Mam pracę biurową, a w domu uczę się, bo studiuję. Byłam z tym już u dwóch lekarzy. Jeden zalecił basen, no ale ja mieszkam na wsi i basen to już cała wyprawa, a drugi powiedział mi, że to serce ma za mało miejsca do pracy i należy wtedy wstać i się rozkurczyć. Czasem to skutkuje, a czasem nie. Miałam kiedyś taką sytuację, że przez ten okropny ból przez trzy dni nie byłam w szkole. Tylko leżałam na plecach bez ruchu. Tylko tak nie bolało. Boję się, że to się pojawi kolejny raz. Po prostu nie wiem co to jest. Mam mało aktywny tryb życia, stresujący, piję dużo kaw, nie wiem czy to może mieć związek. Czy ktoś ma podobnie?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Ból w klatce piersiowej

Czy w badaniu RTG klatki piersiowej wszystko wyszło w porządku? Czy masz krzywy kręgosłup? Nadwagę?

3