Staż a rozliczenie sie z urzedem skarbowym. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » PRAWO , ODSZKODOWANIA , FINANSE , UBEZPIECZENIA » Staż a rozliczenie sie z urzedem skarbowym.

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 16 ]

Temat: Staż a rozliczenie sie z urzedem skarbowym.

Chcialam sie zapytac moze ktos bedzie znal odp na moje pytanie. Kompletnie nie mam pojecia na temat rozliczania sie z urzedem skarbowym. Chcialabym wiedziec czy moge liczyc na jakis zwrot pieniedzy jesli chodzilam na staz ktory trwal 8,5 miesiaca? Prosze o jakies odpowiedzi bo jestem zielona na ten temat.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Staż a rozliczenie sie z urzedem skarbowym.

Przede wszystkim powinnaś do 15 lutego dostać PIT-11 z Urzędu Pracy. Bo Urząd Pracy kierowł Cię na staż, tak? Jak dostaniesz ten PIT-11 to powinnaś wypełnić PIT-37. Jesli masz problem z jego wypełnieniem to mozesz kupić sobie CD, które dołączają do gazet "Podatki 2010". Wpisujesz tam tylko dane i samo Ci się wszystko wylicza. Na niektórych portalach internetowych tez można taki program ściągnąć za darmo.

3 Ostatnio edytowany przez Agatka (2011-01-27 13:08:58)

Odp: Staż a rozliczenie sie z urzedem skarbowym.

Tak wiem czekam na PIT ale np moja mama chodzila na staz 3 miesiace a PIT przyszedl jej i musiala rozliczyc sie tylko z 1 miesiaca wiec o co chodzi? UP oszukuje czy to tak ma byc? Nie rozumiem z tego nic.
Po prostu nie znam sie na tym i chcialabym aby ktos mi wytlumaczyl jak to jest ze stazem i rozliczaniem sie.

4

Odp: Staż a rozliczenie sie z urzedem skarbowym.