Kwiaty doniczkowe i ich hodowla. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » W KRĘGU DOMOWEGO OGNISKA » Kwiaty doniczkowe i ich hodowla.

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 19 ]

1

Temat: Kwiaty doniczkowe i ich hodowla.

Dziewczyny, chciałabym hodować roślinki doniczkowe. Co prawda nie mam specjalnego doświadczenia. Może podpowiecie jakieś wskazówki co do hodowli odpowiednich roślin.
Zdaję sobie sprawę, że większość roślin ma swoje indywidualne potrzeby i odpowiednio należy się ją zająć dlatego liczę na Wasze wskazówki i Wasze doświadczenie.
Oczywiście chciałabym hodować jakieś ciekawe gatunki.

Było by miło jeśli pokażecie swoich "podopiecznych", podacie nazwę i sposób hodowli smile

Liczę na ciekawe rozwinięcie tematu i ciekawe wypowiedzi smile

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Kwiaty doniczkowe i ich hodowla.

Nikuś może na początek kup sobie dracenę. Jest to roślina w miarę łatwa w pielęgnacji. Lubi być w cieple, gdzieś min 15 stopni.Roślina lubi miejsca słoneczna ale światło powinno być rozproszone, nie lubi bezpośredniego silnego nasłonecznienia. Latem czesto się ją podlewa a zimą troszkę mniej. Jest nawet ładnym kwiatem a fajnie się ją pielęgnuje.
A takieogólne rady. To przede wszystkim podlewanie. Ale nie możesz przesadzić, żeby kwiaty nie były zbyt mocno podlane. Kup sobie jakąś odżywkę do kwiatów doniczkowych, taką uniwersalną i raz na jakiś czas podlewaj. Ja mniej więcej raz-dwa razy w miesiącu wkładam wszystkie kwiaty do wanny i delikatnie je oblewam wodą. Nie są potem zakurzone i ladnie wyglądają.

3