..proszę o sugestie i rady- na dobry początek nowej znajomości:) - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » PIERWSZA MIŁOŚĆ I RANDKI » ..proszę o sugestie i rady- na dobry początek nowej znajomości:)

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 8 ]

Temat: ..proszę o sugestie i rady- na dobry początek nowej znajomości:)

Witam:)

Mam 22 lata, aktualnie studiuję...
Od lutego- marca emailowałam z pewnym chłopakiem- zdjęciami do dziś się nie wymieniliśmy, ledwo niedawno przeszliśmy na gg. On był daleko, byłam w innej miejscowości. Teraz jestem w tej samej miejscowości, co on. Niedawno dałam mu znać, że jesteśmy w tej samej miejscowości.
Przyznam, że wciągnęłam się w tą znajomość, dlatego proszę o rady osoby doświadczone...
Nigdy nie miałam chłopaka/ przyjaciela:)
Jak rozegrać tą znajomość?
Myślę, że on jest podobnie nieśmiały jak ja.. jednakże wychodzić jako pierwsza z inicjatywą rozmowy, czy oddać mu pałeczkę- 'jak chce, to niech pisze?'. On zasugerował spotkanie- więc odpowiedzialam, że nie ma przeszkody. Drążyć ten temat, czy pozostawić mu tą robotę?
Udawać obojętną, czy właśnie starać się o kontakt?

Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na rady smile

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: ..proszę o sugestie i rady- na dobry początek nowej znajomości:)