Witam,
czy jest ktoś z woj. świętokrzyskiego?
Chętnie poznam, bo ja właśnie się z tej "krainy" wywodzę
Ja studiuję w świętokrzyskim;)
czesc
ja mieszkam w stolicy swietokrzyskiej
na gorce i extra widoki mam
pozdrawiam
cześć, ja również jestem ze świetokrzyskiego, konkretnie z kielc
Witajcie:))
Ja pochodze z Bodzentyna-przezyłam tam 16 lat, potem 3 lata mieszkałam w Kielcach )
pozdrawiam Was z Krakowa, gdzie mieszkam od czasów studenckich...(nie zdradze ile czasu...ale
dużo;);( )
Pozdrawiam tym serdeczniej, że wlasnie wrocilam z Dni Bodzentyna:)...byl ktos może?;)
witam ja mieszkam :*)
pozdrawiam
ostrowiec świętokrzyski
Hej:)
własnie na dwójce jakis program o Swiętokrzyskiem:)
chyba jakas impreza muzyczna byla ostatnio w Kielcach, czy tak?...
czesc
ja tez mieszkalam w OSTROWCU SW i bardzo milo wspominam ten okres
tu chodzilam do szkoly podstawowej nr 1
potem poszlam do LO BRONIEWSKIEGO
tu zostawilam swoich znajomych z bloku nr 1o przy WARYNSKIEGO
udalo mi sie pare osob odnalezc
czasu nie maja na regularne pogawedki troche szkoda
pozdrawiam cieplo znowu chmury przyszly
Kto wczoraj oglądal ten fajowy koncert na Kadzielni?:)
program był fajny, szczególnie dlatego że reklamował nasze świętokrzyskie no i nasze baby jagi z łysej góry
11 2010-09-11 12:36:55 Ostatnio edytowany przez Madelaine5 (2010-09-11 12:37:55)
A ja Ireno, nigdy nie byłam w Ostrowcu...choc to chyba niedaleko od Bodzentyna?... nigdy tez nie byłam np. w Starachowicach:)...nie wiem, czy te miejsca są warte zwiedzenia ale jakos nigdy nie miałam okazji tam być...
MaB, mnie akurat skonczyl sie prąd w trakcie tego programu....ale początek nawet mi się podobał choc Edyta Górniak cos chyba nie bardzo dała pokaz swojego głosu....
Jacy wykonawcy jeszcze byli?...
Przyleciała jakas baba- jaga na miotle? ...