Praca zdalna z zagranicy - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 10 ]

1

Temat: Praca zdalna z zagranicy

Jestem grafikiem komputerowym i od początków pandemii pracuje zdalnie dla pewnej firmy w Polsce. System pracy domowej wypalił w 100%. Zarówna ja, jak i mój pracodawca jesteśmy z takiego układu w pełni zadowoleni i nie myślimy o zmianie. Jak wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia i od pewnego czasu chodzi mi po głowie pewien pomysł. Chciałabym choć na trochę (miesiące zimowe) uciec (za wiedzą pracodawcy) z Polski z własnym sprzętem i pracować zdalnie z jakiegoś ciepłego miejsca w UE. W pierwszym porywie przyszły mi na myśl Wyspy Kanaryjskie, ale nie jest to jedyna możliwa destynacja.
Kochani, czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia w tym temacie? Może ktoś zna konkretne osoby, pracujące legalnie w taki sposób lub chcące podjąć takie wyzwanie. Myśląc realnie będę potrzebowała współlokatora do wynajmu jakiegoś lokum, bo samodzielny raczej nie wchodzi w grę. Czy ktoś ma podobny pomysł na przerwanie zawodowej rutyny?

Zobacz podobne tematy :
Odp: Praca zdalna z zagranicy

W las Palmas miesieczny czynsz mozesz wytargac za 800e ale widoku na morze nie bedzie ( dom z basenem i garazem na kabrioleta ), taniej bedzie jak zwykle na wygwizdowie. Tez kiedys myslalem zeby tam zapuscic korzenie jak moje clony opuszcza gniazdo ale ...no wlasnie czas pokaze
Kanary sa fajne...w razie W z tamtad loty sa do niemal kazdej stolicy europy, temperatura w ciagu roku tez jest git, lubie tam wracac co roku.