Zapewne nie jestem jedyną osobą, której doskwiera ten problem. Pracuję zdalnie/hybrydowo od 2 lat w jednej krakowskich korpo. Jestem taką typową singielką z kotem. Staram się żyć mimo wszystko aktywnie : mam dużo zajęć sportowych, taniec irlandzki, basen, fitness, rower, teraz jeszcze kurs na prawo jazdy. Ogólnie więc jestem zajęta.
To wszystko jednak nie zapełnia tej luki, która czuję codziennie a objawia się tym, że nie mam do kogo na co dzień otworzyć ust. Czuję sie boleśnie samotna. Zastanawiam się, jak jeszcze jakoś temu zaradzić? Mam dwie koleżanki, z którymi regularnie się spotykam. Reszta się wykruszyła a nie chcę też non stop robić pierwszy krok w stronę ludzi, którzy sami do mnie nie piszą czy nie zadzwonią. Zaczynam się zastanawiać czy mam problem z wchodzeniem w relacje z ludźmi.
Mężczyzny w życiu też brak. Nie powiem, chciałam kogoś poznać ale nic na siłę.
To wszystko jest takie dobijające...
A moim marzeniem jest mieć grono szersze bliskich osób.
Jakbyś miała dużo znajomych to byś myślała na odwrót. Często chcemy to czego nie mamy. Ja jestem fanem samotności od czasu do czasu . Ciepłe majtki, komputer, tryb samolotowy... bajka.
Poczytaj kilka wątków w tym temacie. Zobaczysz jak wiele jest osób w podobnej sytuacji, a raczej czujących podobnie do Ciebie. Ale po tym co piszesz to na pewno nie jesteś typową singielką z kotem hehe, cokolwiek to znaczy. Robisz wiele rzeczy w życiu, myślę, że to bardziej właśnie chodzi o potrzebę bycia z kimś niż samotność.
Teraz każdy ma problem z wchodzeniem w nowe relacje.
4 2022-04-06 15:22:09 Ostatnio edytowany przez jakis_czlowiek (2022-04-06 15:22:24)
Poczytaj kilka wątków w tym temacie. Zobaczysz jak wiele jest osób w podobnej sytuacji, a raczej czujących podobnie do Ciebie. Ale po tym co piszesz to na pewno nie jesteś typową singielką z kotem hehe, cokolwiek to znaczy. Robisz wiele rzeczy w życiu, myślę, że to bardziej właśnie chodzi o potrzebę bycia z kimś niż samotność.