.
1 2022-02-08 21:16:43 Ostatnio edytowany przez majak948 (2022-02-08 23:23:15)
Zacznę od początku bo to dosyć długa historia mam nadzieje, że jakaś babeczka mi pomoże bo mogę wiele wątków w tej historii rozwinąć.Jeżdżę nad pewne miejsce na wakacje od kilku lat, on nazwijmy go X tam mieszka.Co rok jestem tam 2 miesiące ale w ciągu niego tez tam przyjeżdżam na różne okazje np.urodziny.Poznałam go w wakacje 2020 mieliśmy kontakt taki blisko przyjacielski ale nie za bardzo, po wakacjach kontakt padł.Wakacje 2021 w połowie lipca zbiegiem okoliczności zaczęłam się z nim znowu zadawać(pozmienialismy się, dojrzeliśmy bardziej)Odrazu dogadywaliśmy się bardzo fajnie mieliśmy takie sam humor, podejście do niektórych spraw.Nic jeszcze wtedy się nie działo takiego „romantycznego”.Końcówka lipca wyjechałam na inne wakacje lecz kontakt był pisaliśmy, on wtedy tez pojechał na wakacje i kupowaliśmy sobie nawzajem pamiątki.Początek sierpnia tu już widzę, że coś jest na rzeczy zabiega sie o mnie coraz bardziej ale wtedy tego tak nie odczuwałam myślałam że to dla zabawy czy coś.Dużo osób nam mówiło że wyglądamy jak para.Dawał mi dużo znaków że on coś chce więcej ale wtedy tego nie widziałam.Pewnego dnia rano przyjechał do mnie około 6 aby spać ze mną bo miałam wolny domek no i wszystko spoko.Potem jak wstaliśmy zjedliśmy śniadanie normlanie po przyjacielsku, leżeliśmy potem na łóżku aż on mnie zaczął całować ale najpierw po czole, policzkach nosie aż w końcu w usta, byłam w szoku.Nie spodziewałam sie tego bo tak o nim niw myślałam i on powiedział że mnie kocha.Ja ktora jeszcze kilka minut temu traktowała go jako tylko przyjaciela byłam w szoku nie potrafiłabym w tak krótkim czasie nagle sie zakochać.On sie mnie zapytał czy chce z nim być ja mu odpowiedziałam że nie ale go to jakoś nie skrzywdziło.Leżeliśmy w sumie dalej i sie całowaliśmy on potem pojechał na obiad.Potem późnym wieczorem poszliśmy na imprezkę wiadomo alkohol potem gdy mnie odprowadzał sie tez pytał czy będziemy razem a