Przemilczane nieszczęście w małżeństwie. Jak obłaskawić los, żyć lżej - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Przemilczane nieszczęście w małżeństwie. Jak obłaskawić los, żyć lżej

Strony 1 2 3 Następna

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 1 do 60 z 157 ]

Temat: Przemilczane nieszczęście w małżeństwie. Jak obłaskawić los, żyć lżej

Witam!
    Od kilku dni miałam ten zamiar, żeby tutaj napisać. Zupełnie nie wiem jak zacząć, nie zwierzałam się od kilku, kilkunastu lat...może wieków….na pewno odkąd jestem lekarzem, żoną, matką – nie robiłam tego, ponieważ uważałam to, za pewnego rodzaju wstyd, że w mojej sytuacji, sama sobie powinnam umieć pomóc.