Zatraciłam się w seks biznesie - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » SEKS, SEKSUALNOŚĆ, PSYCHOLOGIA » Zatraciłam się w seks biznesie

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 18 ]

Temat: Zatraciłam się w seks biznesie

Hej.

Wiem, że to co robię jest mocno kontrowersyjne. Zdaję sobie sprawę, że wiele osób po przeczytaniu tego wątku powie na mnie 'dziw..', ale czasu nie cofnę. Prosiłabym o konstruktywne rady, a nie ocenianie czy wyszydzanie. Dziękuję.

A teraz do sedna.

Jestem studentką, zaoczną. Poszłam na zaoczne, żeby zdobywać doświadczenie w zawodzie. Z początku tulałam się po stażach, zarabiałam grosze. Ledwo mi starczało na wszystko, bo połowa wypłaty szła na studia. Teraz niedługo zaczynam pełno płatną pracę. Udało mi się tą pracę znaleźć też zgodnie z moim kierunkiem studiów. Nigdy nie miałam noża przy gardle. Nawet jak mi się kasa skończyła to rodzice byli skłonni mi pomóc. Nigdy nie musiałam martwić się o pieniądze nawet jak mi ledwo wystarczało, bo wiedziałam, że rodzice pomogą. Mówię o tym, żebyście zrozumieli, że to co zrobiłam nie było spowodowane tym, że się bałam umrzeć z głodu czy wylądować pod mostem.

Jednak zaczęła mnie ta sytuacja dobijać, że rodzice musieli mi pomagać. Całe szczęście teraz znalazłam pracę za normalne pieniądze. Ale z 3 miesiące temu kiedy jeszcze byłam biedną studentką ze stażem za 1000 zł i żerującej na rodzicach do głowy wpadł mi pomysł.