Zerwanie i nadzieja... - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » ROZSTANIE, FLIRT, ZDRADA, ROZWÓD » Zerwanie i nadzieja...

Strony 1 2 Następna

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 1 do 60 z 79 ]

Temat: Zerwanie i nadzieja...

Hej, mam ciężką sytuację i nie wiem jak już sie ogarnąć. Byłam zaręczona ze swoim ex od 2 lat, w sumie w związku 3 lata w tym 2 na odległość 
Poznalismy się przez neta szybko załapaliśmy siebie na rozmowy emocjonalne i jakoś tak wyszło. W ostatnim roku przeprowadził sie specjalnie dla mnie żebysmy wynajeli razem pokój. Jestem studentką farmacji on pracował. W zasadzie do samego końca związku myślałam że jest bardzo dobrze, ale mieliśmy jeden większy wyrzut emocjonalny po którym on stwierdził ze nie ma siły i w sumie wyszedł powiedział mi potem że będzie nocować u kolegi i tak do tej pory go nie widziałam (zerwal na kilka dni przed moim wyjazdem do domu rodzinnego na praktyki, umowę na pokój rozwiazalismy).
Po rozstaniu zaczęłam analizować co było nie tak i on musial byc przytłoczony moimi studiami i moim nastawieniem. Akurat byłam na najtrudniejszym roku, w zasadzie większość czasu sie uczyłam albo stresowałam, ewentualnie niczym zombie przeglądałam facebooka. Kolosy były w każdym tygodniu, kazdy trzeba było zaliczać, byly cięzkie, na ćwiczebiach trzeba bylo sie wyrabiać... przez to wszystko nie miałam sił skupiać się na jego problemach za to obrzucałam go swoimi. Wiem że tak nie powinnam, nie powiedział mi tego wprost a ja zwyczajnie z przemeczenia tego nie zauważyłam.