Trudny związek - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 12 ]

Temat: Trudny związek

Witam, jestem tutaj nowa, chciałam się z Wami podzielić swoją historią, poszukać rady. Poznałam mężczyznę, który mieszkał za granicą. Nie znaliśmy się zbyt długo, podjęłam decyzję o wyjeździe do Niego. Dodam, że w Polsce pracowałam na wysokim stanowisku i tak naprawdę nie musiałam wyjeżdżać, ale jak już wszyscy wiemy-miłość potrafi być ślepa. Początkowo myślałam, że się zmieni, jednak jest coraz gorzej. Jestem nowa w obcym kraju, jestem tu pól roku, mam pracę, ogarniam życie. Mieszkam z swoim facetem, jednak On jest bardzo trudnym człowiekiem, ma 35 lat i zero planów na przyszłość, imprezuje, pisze z innymi kobietami, ucieka mi weekendami, teraz doszło do tego, że zrobił bardzo brzydką rzecz tydzień temu , zawoziłam go na ''męskiego grilla'', a w rzeczywistości okazało się, ze zawoziłam go na domówkę, gdzie nikt nie wiedział o moim istnieniu. Tego wieczora wyszłam z koleżanka na miasto, to był mój 1 wieczór kiedy wyszłam sama, zobaczyłam go w barze, a tam pełno kobiet, mężczyzn przy stoliku, przy którym siedział. Mam bardzo wybuchowy charakter w sytuacjach kiedy ktoś mnie okłamuje- niestety zrobiłam małą akcje, chociaż naprawdę uwierzcie mi, byłam spokojna. Wróciłam do domu, w nerwach wyrzuciłam wszystkie jego rzeczy na klatkę. Wrócił rano o 7 , zrobił mi kłotnie i kazał ''wypierd****'' wziął swoje najpotrzebniejsze rzeczy i wyszedł, nie wiem gdzie jest. Nie mamy kontaktu. Jestem kłębkiem nerwów, nie wiem co mam robić, On obgadał mnie u wszystkich ludzi, nie przyjdzie wyjaśnić sprawy ze mną tylko gada z wszystkimi do okola, prócz mnie. Jestem sam