Jestem mężczyzną i nie mam koleżanek - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » RELACJE Z PRZYJACIÓŁMI, RELACJE W RODZINIE » Jestem mężczyzną i nie mam koleżanek

Strony 1 2 3 Następna

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 1 do 60 z 162 ]

Temat: Jestem mężczyzną i nie mam koleżanek

Zacznę może od tego, że nigdy nie miałem jakiegoś bujnego życia towarzyskiego, od wielu lat pracuje zdalnie, jestem informatykiem (programistą), ciągle siedzę przy komputerze i nie poznaje nowych ludzi.

Chciałbym mieć kumpele, z którą mógłbym normalnie pogadać, bez żadnych seksualnych podtekstów. Taka kumpela z którą zawsze można się spotkać i miło spędzić czas.
Natomiast mam 35 lat i nie mam ani 1 takiej koleżanki.
O dziwo aby poderwać kobietę to praktycznie palcem nie musze ruszyć. Wiele jest zainteresowanych. Natomiast gdy wybiorę jedną z nich to pozostałe nie chcą się ze mną spotkać. Brakuje mi kumpeli, mam bardzo ograniczoną możliwość poznawania nowych ludzi i może macie jakieś pomysły jak znaleźć koleżankę?

Zobacz podobne tematy :

2 Ostatnio edytowany przez aniuu1 (2021-05-05 22:11:58)

Odp: Jestem mężczyzną i nie mam koleżanek

A skąd nagle potrzeba by mieć koleżanki jak dotąd nie było Ci to potrzebne?
Pytanie jest trochę dziwne. Chyba odpowiedzi są dość oczywiste. Zwykle osoby, które zadają takie pytania szukają potem wymówek czemu dla nich akurat to nie możliwe.