Wywiad dotyczący stalkingu - Licencjat - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STUDIA, SESJA I ŻYCIE STUDENCKIE » Wywiad dotyczący stalkingu - Licencjat

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 2 ]

Temat: Wywiad dotyczący stalkingu - Licencjat

Hej, jestem studentką III roku Profilaktyki społecznej i resocjalizacji i w tym roku piszę licencjat. Szukam osób, które chciałyby wziąć udział w wywiadzie ale pisemnym (promatorka zezwoliła mi na przeprowadzenie takiego wywiadu za pomocą wiadomości na messengerze, e-mailu itp.) Jej głównym tematem jest stalking. Szukam młodych kobiet, które doświadczyły stalkingu. Jeśli któraś z was zetknęła się z wyżej wymienionym zjawiskiem (i jest chętna, bo wiem że nie jest to łatwy temat) to prosiłabym o kontakt poprzez zostawienie komentarza pod tym postem lub bezpośrednio na e-mail: pola.westXop.pl (wystarczy wstawić zamiast X 'małpę')
PS: Z tym jak wolicie. Możecie zostawić komentarz ze swoim e-mailem pod tym postem lub bezpośrednio wysłać mi wiadomość e-mail

Wywiady nie będą nigdzie udostępnianie, zostaną wykorzystane tylko na potrzeby pracy licencjackiej. Imiona i nazwiska także nie będą ujawnianie. Jeśli któraś z was miałaby jakieś pytania to także postaram się na nie odpowiedzieć na tyle na ile będę w stanie.

Nie jestem także pewna, czy można tutaj wysyłać wiadomości prywatne, pierwszy raz jestem na takim forum

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Wywiad dotyczący stalkingu - Licencjat

Pisz śmiało na Isabella.Netkobiety@wp.pl

The past cannot be changed,
forgotten, edited, or erased.
It can only be accepted.

Posty [ 2 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź