Siema. Sprawa wygląda tak. Mam przyjaciółke która kiedyś cos tam chciała ale ze jestem ciapa to nic nie zrobilem. Teraz mi zależy coś tam próbowałem ale nie znam się na kobietach i nie wiem jak do nich podejść. Zakochany jestem ale nie wiem jak to okazać a w sobotę ona wyjezdza do rodziny i wraca po nowym roku. Chcę jutro wyłożyć karty na stół ale w ogole nie wiem jak to powiedzieć. Tekst typu kocham Cie chyba odpada. Nie wiem totalnie jak zacząć i ciężko bo przy niej nie umiem o tym gadać. POMOCY!!
Może nie wyskakuj od razu z wyznaniem miłości, ale zaproś ją na randkę? Na podstawie przebiegu spotkania wywnioskujesz, czy ona jest zainteresowana.
Masz rację, słowa "kocham cię" to nie ten etap znajomości. Ludzie zresztą nader często mylą miłość z zauroczeniem.
Proponuję bez wzniosłych wstępów i wielkich wyznań. Powiedz tylko, że jakiś czas temu uświadomiłeś sobie, że stała się dla Ciebie kimś wyjątkowym i jeśli Ci na to pozwoli, to bardzo chciałbyś, aby ta znajomość weszła na nieco wyższy poziom. Nakreśl jakie są Twoje intencje i o czym skrycie marzysz. Jeżeli ona jest wystarczająco dojrzała, to zrozumie i bez względu na to co sama czuje, Twoje uczucia potraktuje z szacunkiem. W każdym razie do odważnych świat należy - jeśli nie spróbujesz, to się nie dowiesz.
Wystarczy, że kupisz jej skromne kwiaty, czekoladę na drogę, albo powiesz, że będziesz tęsknił.
Miłość to nie strzelanie tekstem, że kogoś kochasz, ani tez nie klękanie z pierścionkiem.
Pomyśl o niej ..... o tym z czego by się cieszyła i czego ona by chciała ....a nie o tym, że ty chcesz klepnąć związek, którego jeszcze nawet nie zacząłeś budować.
Powodzenia
Nie mam czasu na randki nietety. Dzisiaj spedzam z nia cały dzień w pracy i trochę po i ona jutro wyjezdza na ponad miesiąc. Jak teraz nic nie ruszy to raczej już nigdy nie ruszy tak wiec musze jej dzisiaj wszystko powiedzieć a jak ja widzę to mam blokade i to ostrą