Cześć. Tak jak w temacie wątku chciałabym spędzić noc z moim chłopakiem bo jego rodzice wyjechali nad morze i ma wolną chatę. Nie wiem tylko jak ugryźć rodziców aby mi pozwolili. Mam skończone 18 lat i niby jestem dorosła ale też rozumiem że nie będą chcieli się zgodzić. Jak najlepiej z nimi porozmawiać aby mi pozwolili. Też tak dołączę że planuje z chłopakiem w sierpniu pojechać do Krakowa na trzy dni. Mam kasę z 18 nastki więc płaciłabym za siebie, za atrakcyje, za jedzenie. Może są tu jakieś mamy i by się wypowiedziały. Boję się że jak nawet skończyłam 18 lat to i tak będą przeciwni mimo że mam swoją kasę i nie muszą mi sponsorować. niektórzy uważają że dziewczyna jest dorosła jak pójdzie na studia i będzie zarabiać. A ja jeszcze jestem w technikum.
Znają Twojego chłopaka, lubią? Długo jesteście razem? Wg mnie nie mogą Ci zabronić - co innego jakbyś chciała, żeby ten chłopak nocował u Was w domu, a tak nie jest. To samo z wyjazdem. Jak byłam w Twoim wieku to moja mama znała mojego chłopaka, wiedziała też gdzie mieszka, kim są jego rodzice jak do niego chodziłam to wiedziała o której wrócę itd. wtedy czuła się "pewnie" i niczego mi nie zabraniała
Znają Twojego chłopaka, lubią? Długo jesteście razem? Wg mnie nie mogą Ci zabronić - co innego jakbyś chciała, żeby ten chłopak nocował u Was w domu, a tak nie jest. To samo z wyjazdem. Jak byłam w Twoim wieku to moja mama znała mojego chłopaka, wiedziała też gdzie mieszka, kim są jego rodzice
jak do niego chodziłam to wiedziała o której wrócę itd. wtedy czuła się "pewnie" i niczego mi nie zabraniała
Właśnie nie znają bo to dopiero dwu miesieczny związek. Myślę właśnie czy by ich nie zapoznać. Dużo o nim opowiadam i mówię w superlatywach i też zauważyli że ma na mnie dobry wpływ bo się zmieniłam na plus. Zawsze też pilnujemy abym była przed 24 w domu.
4 2020-07-21 14:54:26 Ostatnio edytowany przez Winter.Kween (2020-07-21 14:56:25)