Cześć wszystkim. Mam problem, który męczy mnie już od dłuższego czasu, dlatego zdecydowałam się napisać tutaj, żeby ktoś stojący z boku ocenił sytuację.
Z A. pracuję w jednej firmie od niecałych 4 lat (ja 32, on 28 l.). Początkowo było to zwykłe koleżeństwo, on był świeżo po rozstaniu z dziewczyną, z którą mieszkał i planował życie, ja byłam z kimś w relacji (powiedzmy, że na etapie poznawania się, z której potem nic nie wyszło). Spędzamy w pracy bardzo dużo czasu i siłą rzeczy dużo też czasu spędzamy ze sobą. W dziale oprócz mnie pracują jeszcze 2 dziewczyny i ponad 20 facetów (90% żonatych lub zajętych) i tworzymy zgrany team. Z A. po jakimś czasie zbliżyliśmy się na tyle, że można uznać nasze relacje za przyjacielskie - dużo się sobie zwierzamy, sporo o sobie wiemy - również o sprawach dość prywatnych, wręcz intymnych. Wiemy na bieżąco co u nas słychać, pytamy jak minął wolny dzień, czemu mamy zły humor i ogólnie wspieramy się nawzajem, często też radzimy w różnych kwestiach. Czuję też, że jest jakaś chemia między nami, potrafimy patrzeć sobie w oczy i się uśmiechać. Czasem się przytulamy. Nic więcej.
Ponad rok temu zaczęłam patrzeć na niego nie tylko jak na dobrego kumpla z pracy, ale pod takim kątem, że ma właściwie dużo cech, poglądów i postaw, których szukam u faceta, no i zaczął też mnie pociągać fizycznie.
Pozostali koledzy często flirtują ze mną niezobowiązująco, tak bardziej dla rozładowania atmosfery, każdy wie, że to bardziej dla zabawy i nie ma w tym nic "niebezpiecznego", część z nich wprost mi mówi, że jestem bardzo atrakcyjna i im się podobam (bez większych kontekstów, bo mają żony które kochają). Z A. czasami też lekko flirtuję, przekomarzam się, ale dużo mniej - właściwie tylko przy innych, bo w towarzystwie jest odważniejszy. Wiem, że jest dość nieśmiały i ma duże kompleksy (obiektywnie patrząc jest niski, łysieje i ma sporą nadwagę, co mi akurat nie przeszkadza, bo jest ogólnie fajnym, wartościowym, lubianym przez wszystkich facetem).