Maszyna do szycia - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » W KRĘGU DOMOWEGO OGNISKA » Maszyna do szycia

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 8 ]

Temat: Maszyna do szycia

Kobietki!

Potrzebuję kupić maszynę do szycia, nie super drogą. Żeby miała najpotrzebniejsze funkcje do szycia. I jej części były łatwo dostępne w kupnie jakby co. Szczerze nie znam się, więc liczę na wasze rady..

Jaka polecacie?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Maszyna do szycia

Cześć Bianka smile ja niedawno miałam ten sam dylemat, nachodziło mnie na maszynę Singera, zresztą zawodowa krawcowa mi taką polecała smile ja zdecydowałam się na maszynę Arka Radom model 653, bo ja potrzebuję maszynę nieskomplikowaną, jestem totalną amatorką, maszynę miałam pierwszy raz w rękach i poradziłam sobie big_smile na Singera nie chciałam wydawać kasy bo szyję mało, raczej same przeróbki smile czy tą maszynę polecam?? chyba tak, ale nie miałam do czynienia z innymi więc nie mam porównania wink

...marzenia się spełniają...

3

Chyba nie możemy Ci polecac jakiejś szczególnej marki... zależy , co chcesz szyc . Jak kupowałąm 2 lata temu dowiadywałąm się w sklepie, wyboru dużego nie było ...bo to nie jest dzisiaj"chodliwy" towar...ale przynajmnie Ci powiedza jak z częściami , kiedy skończy sie gwarancja.

Granicą  jest  niebo.

4 Ostatnio edytowany przez efilo (2010-04-22 15:01:17)

Ja czytałam dużo opinii w internecie smile w sumie tym też się kierowałam smile a może masz jakąś krawcową, która wybrałaby się z Tobą na zakupy smile przypomniało mi się, że znajoma kazała mi zwrócić uwagę na to żeby maszyna miała metalowe części.

...marzenia się spełniają...

5