Witajcie, sytuacja jest tak dziwna, że wstydzę się wręcz o tym rozmawiać z moimi przyjaciółmi.
Od dwóch lat jestem w związku, z wykształcenia jestem kucharzem, w tym momencie szefem kuchni, mam 24 lata i uwielbiam aktywnie spędzać czas. Przyjechałem do Warszawy 2.5 roku temu i myślę, że jak większość ludzi chciałem poznać nowych ludzi więc założyłem konto na tinderze. Tam zobaczyłem pierwszy raz swoją obecną dziewczynę, po chwili naprawdę zaiskrzylo, jest studentka, imponowalo mi, że naprawdę dba o swoje życie, pracuje, jest oczytana i ma naprawdę cudowna osobowość. Do czasu.. po miesiącu zamieszkała u mnie, ze względu na dużą odległość między nami była duża A ona mieszkała wciąż w domu rodzinnym planowała wyprowadzke. Do rzeczy..