Zaparcia w ciąży - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » CIĄŻA I PORÓD » Zaparcia w ciąży

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 11 ]

1

Temat: Zaparcia w ciąży

Od czwartego miesiąca mam problemy z zaparciami, teraz jestem w ósmym, lekarz kazał mi leżeć do końca ciąży i to zapewne przez brak ruchu mam te problemy.
Jak bezpiecznie można poradzić sobie z zaparciami, czy masie jakieś sprawdzone metody?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Zaparcia w ciąży

Są takie czopki na zaparcia Evaqu, bardzo skuteczne i całkowicie bezpieczne dla mamy i dziecka. Ja użyłam kilka razy i zawsze mi pomogły.

3

Oj, zaparcia w ciąży to bardzo ciężki temat, niestety... Musisz zrobić wszystko, aby zwalczyć problem. Możesz spróbować z czopkami. Zmień też dietę... jeśli jesteś leżąca i nie możesz chodzić/spacerować to polecam pić siemię lniane, jeść ciemne pieczywo z ziarenkami, jogurty. No i pij dużo wody.

4

Suszone śliwki + kefir

5 Ostatnio edytowany przez IsaBella77 (2020-10-27 14:47:52)

Zaparcia miałam już przed ciążą. W trakcie jej trwania problem tylko sie pogłebiał. Nie pomagała ani dieta ani suplementy. Kiedyś w poczekalni u lekarza usłyszałam jak pacjentki rozmawiały o czopkach spam. Spróbowałam i to była dobra decyzja. Pomogły mi też po porodzie - są naturalnie i nie wchłaniają się, można je stosować w czasie karmienia.  Nadal są w domowej apteczce

6