Rozmiar stanika a małe piersi - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PIELĘGNACJA TWARZY I CIAŁA » Rozmiar stanika a małe piersi

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 12 ]

Temat: Rozmiar stanika a małe piersi

Postaram się w miarę dokładnie opisać mój problem

Ćwiczę od wielu lat, mam figurę atletyczną, jestem szczupła, nie mam zbyt dużo tkanki tłuszczowej w organizmie, co za tym idzie biustu też zbyt dużego nie mam, ale zawsze był on proporcjonalny do reszty sylwetki, nie miałam na jego punkcie kompleksów, lubię go, ale kompletnie nie wiem, jak dobrać rozmiar stanika. Mam mały biust, w sklepach typu H&M czy Reserved zawsze biorę najmniejszy rozmiar, jaki tylko mają na stanie, czyli 75A i o ile w obwodzie leży dobrze, więc 75 jest okej, to miseczka A nie leży do końca tak jak powinna, bo nie przylega do końca do piersi
Razem z koleżankami tak chodziłyśmy po sklepach sieciowych takich jak wcześniej wymienione i chciałyśmy kupić staniki, jedna koleżanka miała B, druga C a ja A.. Potem przymierzałyśmy te staniki u jednej koleżanki i dwie kumpele miały fajnie wyeksponowane tak jakby "ściśnięty" biust (ale pisząc "ściśnięty" mam na myśli taki, że stanik przylega do piersi, więc je fajnie eksponuje, a nie to, że za mały czy coś), ja im pokazałam swój i padło stwierdzenie "A tobie to w ogóle odstaje". Nie było to złośliwe tylko takie luźne spostrzeżenie i to prawdziwe.
No ale co ja mam zrobić, jak to najmniejszy rozmiar miseczki? Nie ma miseczki 0 albo 1/2A (a przydałoby mi się). Mniejsze staniki to takie a la przepaski, ale ja lubię push-upy, bo one choć trochę trzymają biust w ryzach, jest trochę wydatniejszy