Prośba o poradę. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 13 ]

Temat: Prośba o poradę.

Dzień dobry,

Nazywam się Michał mam 25 lat pracuję i studiuję zaocznie. Piszę do Was z prośbą o poradę, bo nie mam nikogo z kim mógłbym porozmawiać o moim problemie/sytuacji.
W skrócie postaram się opisać całą sytuację. Od kilku miesięcy mieszkałem z dziewczyną, wcześniej spotykaliśmy się również, przez kilka.