Dzień dobry,
Nazywam się Michał mam 25 lat pracuję i studiuję zaocznie. Piszę do Was z prośbą o poradę, bo nie mam nikogo z kim mógłbym porozmawiać o moim problemie/sytuacji.
W skrócie postaram się opisać całą sytuację. Od kilku miesięcy mieszkałem z dziewczyną, wcześniej spotykaliśmy się również, przez kilka.